Vi som väntar smått i September 2012
Appropå tarmen.. jag har säkert varit tvungen att göra nr 2 vid 6 tillfällen inatt.. helt overkligt juh!!
Appropå tarmen.. jag har säkert varit tvungen att göra nr 2 vid 6 tillfällen inatt.. helt overkligt juh!!
Efter 28 timmars förvärkar from hell, utan att något direkt hände avtog allting och jag fick åka hem från förlossningen.. Kände mig redo under många timmar men jösses vad trött jag blev till slut och dom sista timmarna var jag övertygad om att jag inte skulle orka.. Nu ska jag knipa i alla fall en vecka till hoppas jag..
Tror du ska be din sambo att sluta fnysa och lyssna på dina tips.. Kanske bör hon googla så hon vet vad hf kan innebära.. Hoppas det inte eskalerar!
Jag tror ärligt inte att vår umgängeskrets kommer minska alls.. inte en enda person kan jag ens tänka mig som skulle hålla sig undan.. Vi umgås med folk i alla civiltillstånd.. allt ifrån singlar, till nyblivna föräldrar och även dom vars barn redan flugit ur boet... Kanske det är så här för oss för vi är såpass "gamla"... 32 och 38.. alla bortval av vänner skedde för minst 10 år sen...
En sån här dumfråga igen dårå..
Fick höra av en vän att man absolut INTE kunde torka bebis rumpa med vanliga wet-wipes första tiden.. man skulle ha särskilda torklappar utan kemikalier som man blötte i vatten osv.. Vad är detta? Hur har ni tänkt att göra?
Tack så jättemycket för alla svar! Att man ska vara sån gröngöling på allt...