Vi som väntar smått i September 2012
Jag lyckas tyvärr inte höra själv men om du kollar youtube så hör man väldigt tydligt vad det är du letar efter.
Folk brukar säga att det låter som en galopperande häst men jag tror dom inte är hästmänniskor..
Jag lyckas tyvärr inte höra själv men om du kollar youtube så hör man väldigt tydligt vad det är du letar efter.
Folk brukar säga att det låter som en galopperande häst men jag tror dom inte är hästmänniskor..
Jag känner mig helt bisarr... jag har inte kunnat ha mina vanliga byxor på drygt 2 veckor. Enligt sista mens är jag i v10+6 men enligt vul (som läkaren sa att jag absolut skulle räkna med) är jag idag i v11+5. Jag har inga barn sedan innan men varit gravid några gånger, till v 13 som mest innan. Min systers mage var lika stor i v20+21 som jag var i v10... Och sen säger ni omföderskor att ni känner er stora som fortfarande lyckas stänga byxorna även om det kniper.. jag är kanske ett freak..
Edds, jag är också förstföderska men jag har faktiskt inte hunnit börja grubbla så mycket än.. Inte förberett en pryl.. men antar att det kommer.
Däremot får jag sammandragningar vid orgasm. Min förra grav som slutade i ma var sammandragningarna otroligt vidriga och höll i sig upp till en timme. Denna grav är det inte samma "nivå" på det och håller inte i sig mer än ett par minuter. Det är tillräckligt obehagligt för att jag inte ska vilja vara med om det. Min kropp har dock bestämt sig för att utsätta mig för det ändå.. så nu får jag orgasm i SÖMNEN! Vaknar av det och försöker typ "stoppa" det men det går inte.. hemskt.. eller vad man ska säga..