Vi som väntar smått i September 2012
Karriis och un poco: Det här var verkligen otroligt tråkiga besked, blir så ledsen för er skull. Massa styrkekramar till er och hoppas att det går bättre nästa gång.Hoppas också att TheFamily och Choccolat inte lämnar tråden utan stannar kvar här. Såg också diskussionen först nu och tycker att det ska få diskuteras, men att det är tråkigt att det blir missuppfattningar eller så. Förstår ju att folk pratar om sina erfarenheter, de ligger ju en närmast själv. Men som sagt, diskussionen verkar vara över så jag hoppas att ingen lämnar tråden.
LillaPlutten: Jag är i samma situation som dig. Eftersom våra tråkiga erfarenheter egentligen började nu i förra graviditeten, så börjar jag bli väldigt uppstressad av det. Det är svårt för hjärnan att förstå att det är en helt annan graviditet nu, för den oroar sig för att vi ska hamna i samma sits igen. Inte bara oroar sig, den TROR att vi är i samma sits igen. Det spelar ingen roll att allt såg bra ut på KUB i måndags. Jag fick gå hem vid lunch från jobbet igår för jag blev totalt knäckt och behövde sova sova sova bort all oro. Kommer att kontakta vår kurator på KK i morgon igen och boka tid för samtal för det är givetvis inte bra att börja bli så uppstressad över denna hittills drömgraviditeten....