Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Vi som väntar smått i September 2012

Kontrollera Bf-listan tjejer! Folk väljer inte den senaste listan så medlemmar åker ut titt som tätt därifrån..

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt
    N1987 skrev 2012-01-27 10:49:28 följande:
    Eftersom vi såg en hinnsäck i 5+0 har vi ju det att jämföra med. Man såg endast en pytteliten prick som möjligtvis var en bebis men hoppet är ute. Är ju i 7+3 idag så det var alldeles för lite. Ska tillbaka nästa måndag för att vara säkra men hon sa att hoppet i princip var lika med noll..:(
    Men fy vad orättvist, jag beklagar så hemskt mycket! Och ni hade väl flera mf i bagaget dessutom om jag minns rätt. Har ni varit på nån utredning för era mf? Stor stor kram, jag lider verkligen med er. 
  • Dag och natt

Det är så otroligt orättvis, det är grymt att man ska behöva gå igenom så många mf om och om igen utan att något ens är fel. Jag har ett vänpar som idag har tre barn, men de har också haft fyra SENA mf.... De har också gjort utredning och inga fel kan hittas. Så ge inte upp! Det kommer att gå en dag! Styrkekram!

• Dag och natt
    LillaBabyK skrev 2012-01-27 11:07:40 följande:
    Jag är i vecka 8 (7+3)! Och Lilla jordnöt var 6.9 mm stor! Så liiiiten. Läkaren sa att den var stor som en vecka 6 och så frågade han om jag var oregelbunden (mensen då) och det är jag så därför skiljer sig storleken lite från vad alla appar och sånt säger :D

Jätte härligt :) Han sa att risken för missfall är så liten som den någonsin kommer bli nu så om vi vill berätta för andra så kan vi göra det. Det känns skönt! Jag är 7+3 så vecka 7 för mig men vecka 8 i Sverige :D
    Skönt med lite goda nyheter i tråden också - grattis till lilla jordnöten!
  • Dag och natt

Kom på att idag går jag in i v 8+0 enligt ÄL! (7+5 enl vul). Tredje månaden!

• Dag och natt
    Smurfan87 skrev 2012-01-27 13:06:16 följande:
    Jag går in i v 10 (9+) enligt BM skiter i va vul sa för BM vill ändå inte gå på det, de går på sista mensen till man gjort ul i v 12
    Såvida man inte har oregelbunden mens med sen ÄL. För mig kom min ÄL på dag 24 istället för dag 14 så då kan man inte gå på senaste mens, för då stämmer inga veckor alls. 
  • Dag och natt
    StarStruck skrev 2012-01-27 13:54:07 följande:
    Fick en välkomstpresent från Liberoklubben.
    En tvål till bebis, locket hade gått sönder så mycket av tvålen låg i förpackningen...tack ändå...typ
    Nä vad trist! Så du har redan fått välkomstpresent alltså, jag har inte anmält mig för jag trodde det kom först efter förlossningen. 
  • Dag och natt

Men vilken tråkig dag det blev! Beklagar även Manelma och hoppas att det går bättre nästa gång, ge inte upp, det kommer att fungera en dag. Styrkekram!

Grattis till jojoglad till lyckat vul! 

• Dag och natt

Åh jag är så trött. Har ömma bröst till och från, inte hela tiden. I dag har jag tex inte känt nånting medan jag hade jättestramningar i förrgår i ena bröstet. Du behöver inte oroa dig Lemis, det är fullt normalt att inte ha behövt växla upp någon storlek.  

I dag spydde jag på jobbet. Så mycket för den lunchen. Kände att jag måste berätta för min närmaste chef så det gjorde jag i eftermiddags. Känns skönt att han vet om det.

På torsdag är det inskrivning hos BM! Trodde aldrig att vi skulle komma dit men nu känns det ju som om vi faktiskt når dit fram. Solig 

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012