Vi som väntar smått i September 2012
Kontrollera Bf-listan tjejer! Folk väljer inte den senaste listan så medlemmar åker ut titt som tätt därifrån..
Kontrollera Bf-listan tjejer! Folk väljer inte den senaste listan så medlemmar åker ut titt som tätt därifrån..
Solna här
Det är så otroligt orättvis, det är grymt att man ska behöva gå igenom så många mf om och om igen utan att något ens är fel. Jag har ett vänpar som idag har tre barn, men de har också haft fyra SENA mf.... De har också gjort utredning och inga fel kan hittas. Så ge inte upp! Det kommer att gå en dag! Styrkekram!
Kom på att idag går jag in i v 8+0 enligt ÄL! (7+5 enl vul). Tredje månaden!
Men vilken tråkig dag det blev! Beklagar även Manelma och hoppas att det går bättre nästa gång, ge inte upp, det kommer att fungera en dag. Styrkekram!
Grattis till jojoglad till lyckat vul!
Åh jag är så trött. Har ömma bröst till och från, inte hela tiden. I dag har jag tex inte känt nånting medan jag hade jättestramningar i förrgår i ena bröstet. Du behöver inte oroa dig Lemis, det är fullt normalt att inte ha behövt växla upp någon storlek.
I dag spydde jag på jobbet. Så mycket för den lunchen. Kände att jag måste berätta för min närmaste chef så det gjorde jag i eftermiddags. Känns skönt att han vet om det.
På torsdag är det inskrivning hos BM! Trodde aldrig att vi skulle komma dit men nu känns det ju som om vi faktiskt når dit fram.