Vi som väntar smått i September 2012
Mymymlan. Jag har en påse skorpor vid sängen, äter en innan jag går upp, det hjälper lite tycker jag. Ska få åksjukearmband av en kollega imorgon, får se om det hjälper nått.
Mymymlan. Jag har en påse skorpor vid sängen, äter en innan jag går upp, det hjälper lite tycker jag. Ska få åksjukearmband av en kollega imorgon, får se om det hjälper nått.
Mymymlan. Du ska inte äta rått ägg! Googla rätt ägg och gravid så får du bra info. Babycenter hade bra artikel. Salmonella risk.
Googla Rått ägg ska det ju stå
Smulan. Onekligen starka argument frå. Din sida men jag går på vad min BM säger och hon Säger nej till råa ägg. Och hon är ju expert på gravida. Och no offense, jag känner inte dig så det är inte tillräckligt tillförlitlig för min del.
Starstruck. Vi pratade inte mycket under förra graviditeten. Jag var jätteledsen ibland när mannen inte ville följa med till BM och sånt. Men jag tror att män har svårt att knyta an till nått dom inte känner till. Vi känner ju så otroligt många olika saker under graviditeten och männen får bara de smulor vi förmedlar. Däremot från den sekund vår Elias kom till världen så har min man varit hopplöst förälskad i honom. Då de kommer ikapp! Tro mig, ge din man lite utrymme för att det tar längre tid för dom att hoppa på tåget.
Jag har på mig Sea-band från apoteket dygnet runt. Det hjälper hyfsat mot illamåendet.
Thefamily. Säkert ingen fara, säker på att du fortfarande är gravid gumman. Bra att boka vul om du är osäker, ingen idé att oroa sig i onödan! V. 8 (7+1) för mig idag, illamående hela tiden. Gott.
Och på namn fronten tänker vi Moa om det blir en flicka (säker på att det blir pojk igen dock) och på kille William eller Vincent.
Fick recept av min BM idag. Hoppas det hjälper mot illamåendet. Helt slut ju!
Lemis, jag fick lergigan comp utskrivet