Vi som väntar smått i September 2012
När man har gått på CSN så går sgi på den inkomst man hade innan man började plugga har jag läst. Men man måste dagen efter man slutat skolan skriva in sig på arbetsförmedlingen, jätteviktigt!
När man har gått på CSN så går sgi på den inkomst man hade innan man började plugga har jag läst. Men man måste dagen efter man slutat skolan skriva in sig på arbetsförmedlingen, jätteviktigt!
16 mm är typ 8+ 2 ca enl mim tabell :) grattis!
www.ob-ultrasound.net/crl.html
Detta är en lista på veckor respektive storlek :)
Jag har varit hos läkaren idag och planerat min graviditet då jag äter starka mediciner. Kommer få göra ultraljud v 12, 18, 28 och eventuellt 32/34 :) känns skönt att få se det lilla livet så ofta men nu när så många fått missfall så blir man ju jätte orolig.......
Vecka 11 idag :) (10+) thjiho! Och äntligen sista dagen på motorsågs praktiken, lagom nervöst med en bebis i magen.....
Hade det hela dagen igår och haft det sen börja när jag hostat och ansträngt mig
Jag köpte mamma leggings förra veckan. Kan inte ha något tajt på mig på kvällarna så då är dem perfekta! Jätte billiga och sköna på h
Vet inte sånna är omöjliga. Ring en vän och hitta på något som får dig att tänka på annat. Har sånna någon gång ibland man blir knäpp på sig själv till slut och vet egentligen inte ens varför man gråter?! Hatar de dagarna! Hitta på något nu :) skänker dug lite energi, vet att det skulle jag behöva dem dagarna :)
Beställde två små bodys idag på en ena står det vårt rally teams namn och färg till svärföräldrarna och världens bästa mormor och morfar till mina. Tänkte de skulle få dem plus en UL bild i present. Lite kul sätt att berätta då vi båda har problem med att klämma ur oss saker haha det lät nästan lite komiskt haha :P
Usch stackare! Hoppas allt är bra fastän alla sammandragning :(