Inlägg från: Smurfan87 |Visa alla inlägg
  • Smurfan87

Vi som väntar smått i September 2012

Mina tuttar har ökat från 75 DD till 75 F men nu är även den liten :/ får kommentarer om mina meloner säkert en gång i veckan hehe gigantiska!? JA!!

• Smurfan87

Har också känt av smärtor eller typ känslan av träningsvärk i det området. Har också ett blodkärl som pumpar på precis vid slidmynningen så otroligt irriterande!

• Smurfan87

Eh jag är född näst sista december så september måste fasen vara hundra gånger bättre än det iaf haha så september är nog rätt ok iaf ;)

• Smurfan87

Ja jag kör gubbbyxa orkade inte vänta fem veckor när jag behövde dem var det akut hehe. Men det funkar rätt bra förutom att knäskydden sitter för långt ned. Men jag har samma storlek i hängselbyxorna som jag hade i mina vanliga byxor :)

• Smurfan87

Idag drar våra föräldraträffar igång, ska bli spännande å se vad man får ut av dem och framförallt se vad det är mer för folk i vår kommun som ska ha smått sommaren/hösten :)

• Smurfan87

Vi fick också hjälp. Hade försökt i ett år med ägglossningstest osv sen sökte vi hjälp och den utredningen/kontroller tog ytterligare två år. Så på tre års månaden från det att vi började tog det sig. Min man är steril så det var inte så konstigt att det aldrig tog sig för oss. Men efter spolning av äggledare (säger bara aj som fan!!) simulering av pergotime och ovitrell så tog det sig på andra försöket. :)

• Smurfan87

Jag har då inte skickat något intyg var bara att anmäla på hemsidan hos trygg hansa :)

• Smurfan87

Hjälp ska till BM nu på 25 veckors kontrollen. Ska man vara fastande till den med? Minns inte? :S

• Smurfan87

Så då har man varit hos BM igen :)
    Vägde nu 73kg (64 från början)
    Blodtryck 105/70
    SF 24 cm
    HB 106 tyvärr så nu blir det blutsaft, fixar nog inte de vanliga tabletterna då jag har väldigt känslig mage.
    "skitungen" sparkade på dopplern konstant när BM försökte lyssna på hjärtat. Det blir nog en liten busunge, brås nog på oss kanske hehe. Det är verkligen full rulle i magen just nu. Sparkar på mina revben när jag sitter ner :)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012