Inlägg från: Smurfan87 |Visa alla inlägg
  • Smurfan87

Vi som väntar smått i September 2012

Hade hjärtat börjat slå än eller var det så litet att man inte kunde se det heller?

• Smurfan87
    Längtanefterbebis skrev 2012-01-04 13:59:00 följande:
    Hippomamsen: de började efter sex bim+2 och då var de typ rosa flytningar, sen samma dag som ja plussa så börja de komma lite mera och de såg mer ut som gammalt men även färskt blod..
    jag fick en nid- blödning någon dag innan jag testade mig och den var först flytningar och sen gammalt blod som sen blandade sig lite med mera färskt, och sen var det mest gammalt igen....kom i omgångar rätt lite i tre dagar. 
    blir testen fortfarande starkare? då kan du nog slappna av :) men ring så de kollar dig annars 
  • Smurfan87

jag har fem appar på iphonen och jag tror typ alla dessa har olika uträkningar och vilken vecka man är i...jätte irriterande 

• Smurfan87
    MiaMy skrev 2012-01-04 16:35:03 följande:
    Jag börjar bli lite orolig... Vet inte om det är noja bara.
    Har haft "mensvärk" hela dagen och halva förra natten. Har någon mer så? Någon erfaren som vet om jag ska ringa BM? En del av det kan vara tröga tarmar, känner inte riktigt skillnaden. Det är så pass mycket värk att jag hade tagit en värktablett om det varit riktig mensvärk. Det lättar ibland dock...

När man läser runt på nätet så står det att smärta är normalt, på andra sidor att man ska ringa om man har ont... Blir snurrig av all info!

Vad tror ni?
    jag tror att molvärk ska kännas precis som mensvärk...min gör det och kvällstid är jag i soffläge utan tryck mot magen annars skulle jag nog bli knäpp....har hemsk mensvärk i normala fall så detta är inte skönt....
    det känns så för att livmodern spänner när det växer innuti kan man väl säga...
    när det är dax att ringa BM så tror jag att man ska bli riktigt dubbelvikt som hugg osv
    men ring iaf om du känner dig osäker....kanske kan få komma in på tidigt VUL :) aldrig fel  
  • Smurfan87

Hehe tog precis ett test, kunde inte låta bli var ju någon vecka sen sist. T strecket kom innan jag ens kissat färdigt och är dessutom mkt starkare än kontroll strecket :) snacka om gravid hehe

Stanna inne i ugnen nu! :D

• Smurfan87

Jag beställde weledas havandeskaps olja idag från bodystore idag. Värt att testa om inte annat så slipper man ju klådan

• Smurfan87

Mysigt. Jag är så skrockfull så det vågar jag inte än men jag vill! Tänk när man på allvar får gå där i affärerna och köpa vagn och små bodysar osv längtar!

• Smurfan87

Samma här har typ jullov :) Gud va ungt det lät haha. Börjar skolan på tisdag igen. Har mest mått illa på kvällarna. Är livrädd för att få värsta spyattacken på en föreläsning! Det går ju inte direkt hålla det hemligt längre då, annars tror väl alla att man fått maginfluensan eller nått. Är faktiskt lite rädd för att ha föreläsning.... :S

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012