Vi som väntar smått i September 2012
Hade hjärtat börjat slå än eller var det så litet att man inte kunde se det heller?
Hade hjärtat börjat slå än eller var det så litet att man inte kunde se det heller?
jag har fem appar på iphonen och jag tror typ alla dessa har olika uträkningar och vilken vecka man är i...jätte irriterande
Du hittade oss mikaela :)
Hehe tog precis ett test, kunde inte låta bli var ju någon vecka sen sist. T strecket kom innan jag ens kissat färdigt och är dessutom mkt starkare än kontroll strecket :) snacka om gravid hehe
Stanna inne i ugnen nu! :D
Jag beställde weledas havandeskaps olja idag från bodystore idag. Värt att testa om inte annat så slipper man ju klådan
Mysigt. Jag är så skrockfull så det vågar jag inte än men jag vill! Tänk när man på allvar får gå där i affärerna och köpa vagn och små bodysar osv längtar!
Är det någon mer än jag som börjat på ont i blygbenen när jag bär tungt?!
Samma här har typ jullov :) Gud va ungt det lät haha. Börjar skolan på tisdag igen. Har mest mått illa på kvällarna. Är livrädd för att få värsta spyattacken på en föreläsning! Det går ju inte direkt hålla det hemligt längre då, annars tror väl alla att man fått maginfluensan eller nått. Är faktiskt lite rädd för att ha föreläsning.... :S