Vi som väntar smått i September 2012
Lilla pluppen, vissa är höghormonare och andra lägre det är därför man aldrig ska jämföra sina test med någon annans även om det är frestande. Vänta några fler dagar innan ett nytt test så hoppas vi på starkare rest :)
Mina symtom just nu är. Yrsel när jag reser mig upp. Jätte pattar med jätte vårtor! Ont i magen i bland pga gaser är ganska förstoppad :S och i morse var första gången hg spydde. Kan också ha berott på att jag drack ett glas vatten och magen kanske tyckte det var för kallt? Märker vi väl imorgon :S nu har även hormonerna börjat slå sig samman med tröttheten för att göra kvällarna till ett helvete för min sambo. Jag bara gråter och gråter knäppa lilla jag!
Har även bokat till för tidigt ultraljud den 19 januari är då 7+4 ska bli jättespännande och se om båda äggen tog sig eller ett. Skulle nog få lite smått panik om det visade sig att båda tatt sig och eftersom vi har många en äggstvillingar i släkten att även ett har delat på sig. Är helt med på tvillingar en icke trillingar. Då får vi nog helt klart flytta :S (tänker alltid värsta scenariot)