Vi som försökt ett tag utan plus
Jayt: Jag åt provera några omgångar medan de utredde om jag hade någon äl av mig själv eller inte innan jag fick börja med pergotime. Första omgången mådde jag också väldigt illa av dem tyvärr.
Jayt: Postafen är vanliga åksjuketabletter som finns receptfria. Nackdelen är att man kan bli rätt trött av dem men det blir man ju av att må illa också. Har för mig att mitt illamående kom framåt eftermiddagarna också så ett bra tag efter man tagit dem. Vet tyvärr inte varför man bli illamående men som du säger är det väldigt likt graviditetsillamåendet. Är ju hormon man äter och de har ju ofta en förmåga att göra en illamående. Har för mig att det fanns med som en vanlig biverkning.
JZ: Skickar stora bamsekramar till dig! Låter som en bra idé att ringa psykologen på mottagningen och få lite extra stöd därifrån. Har tyvärr guldfiskminne för tillfället men var det inte rätt snart ni skulle tillbaka till läkaren och diskutera era möjligheter? Är ju positivt iaf att du fått en tid för operationen av foten igen. Du finns med i mina tankar hela tiden och jag hoppas så att du snart mår bättre.
Någon här inne som hört något från Försöker på länge? Saknar henne och är nyfiken på hur det går med nya gården och adoptionsplanerna.
Inelg: Jag ser också något på de översta testet. Håller alla tummar här att det blir starkare.
BaPumba: Å vad glad jag blir av att se ditt inlägg. Grattis!!!
Håller alla tummar för att det går bra för er idag JZ79.
Jayt: Trist att höra att du inte mår något bra för tillfället. Hoppas tipsen du fått här kan hjälpa så du kan plugga till våren som du tänkt. Hur länge sen var det du tog sista Proveran? För visdt var det du som åt tog en kur sådana nu nyligen? Min hjärna går definitivt på halvfart för tillfället så känner mig smått förvirrad.
Jayt: Skönt att du fick en läkartid imorgon. Självklart finns möjligheten att du är gravid men förstår samtidigt att det känns jobbigt att skulla testa nu när du är så inställd på att mensen ska komma efter proverakuren. Det bästa om du ska testa är väl att göra det i morgon bitti i så fall på morgonurinen så hormonhalten är så hög som möjligt om det nu skulle vara att det tagit sig av sig självt nu.