Vi som försökt ett tag utan plus
Lillnosen: Usch vad jobbigt. Ta nu hand om varandra och de omkring er. Stor styrkekram till dig!
Lillnosen: Usch vad jobbigt. Ta nu hand om varandra och de omkring er. Stor styrkekram till dig!
Maramina: ja nu måste det verkligen vara din tur för ett jobb. Håller tummarna för dig!
Är ju otroligt svårt att veta om symptom man känner tidigt är pga graviditet, inbillning eller något helt annat. Jag mådde lite illa på eftermiddagen på äl+11 men sen försvann det igen och kom tillbara först flera veckor senare. Kanske berodde på graviditeten men samtidigt hade jag känt av liknande ett par cykler tidigare under tiden som vi försökt. Illamåendet nu senast i kombination med spottings efter sex på äl+10 fick mig och testa på äl+12 mest för att få mig själv och sluta inbilla mig saker men jag fick ju ett plus. Vi är ju alla olika känsliga för hormon. Det märker man ju tydligt på hur olika vi reagerat på samma doser av pergotime och andra ivf läkemedel. Så vi kan säkert reagera olika tidigt på hormonerna vid graviditet. Lillnosen: Håller tummarna att ditt illamående är ett tidigt tecken på att det lyckats denna gången.
Vårväntan: Stort grattis!!! Det testet var ju inte det minsta tvekan om det var positivt eller inte. Så glad för er skull! Kram
Försöker: Stor kram till dig! Känner så väl igen de där dagarna då allt bara känns hopplöst och man bara vill gömma sig någonstans och gråta. Hoppas det snart vänder igen och du känner dig mer positivt inför det som är på gång för er efter sommaren.
Jag tar inte heller illa upp. Trivs så bra med er tjejer här i tråden för att vilja lämna den helt. Men däremot så håller jag det som rör min graviditet till andra gravititetstrådar. Men läser allt ni skriver och kommenterar när jag känner att jag kan peppa eller svara utifrån mina erfarenheter. Måste ju få veta hur det går för er alla
kanske 4a: Vad trist attmensen dök upp. Skickar stora styrkekramar till dig!
JZ79:Tack för tipset! Hade helt missat att dokumentären handlar om barnlöshet ikväll. Den måste jag se men får nog bli inspelning av den och se en annan kväll för vi är båda här hemma helt fast i Biggest Loser på 7an så det blir det ikväll.
Vad spännande Maramina med flera intervjuer. Håller alla tummar stenhårt här för att du ska bi erbjuden något av jobben!