Vi som försökt ett tag utan plus

Var det bara pergo du tog? Hur prickade ni äl? Ägglossningstickor eller ultraljud, och när i förhållande till att själva ägget släppte hade ni sex? If you don't mind me asking

Det är klart du får fråga.

Kommer nog hänga kvar lite i bakgrunden här i tråden även om jag plussat om det är ok. Måste ju se hur det går för er andra!
Är ju också inbokad på spaträffen och hoppas att ni fortfarande vill träffa mig. Ska bli så spännande och träffa en del av er här i från tråden för ni är verkligen ett fantastiskt gäng tjejer.
Försöker: Vad skönt att höra att det fungerar bättre med pergon på kvällarna. Får hålla tummarna att det hjälper med pergo för dig också. Låter ju bra att ni kan få byta läkare efter flytten med tanke på att du inte trivs med den ni har nu. Känns ju viktigt med en läkare som lyssnar på en och kan förklara saker. JZ79: Vad trist att testet var negativt. Men spännande att kroppen inte känns som vanligt. Är ju som vi brukar säga inte kört förrän mensen kommer. Så håller tummarna för att du bara testat lite för tidigt för att testet skulle visa något idag. Jobbig situation med din fot men skönt att höra att du verkar ha bestämt dig för att dra igång sprayandet om det behövs.
JZ79: Jag äter fortfarande lchf men inte lika strikt. De påstår att det inte ska vara någon fara. Kör med mkt grönsaker och inte extremt med fett i maten. Använder riktig grädde och smör men aldrig några mängder. Bröd låter jag bli helt men har ätit lite ris och pasta de senaste dagarna men det är mest för att vänja magen då jag tänker äta ris och nudlar i thailand. Den största skillnaden är att jag nu äter frukt igen till mellanmål då jag nu är hungrigare mellan målen. Känner att jag mår bra av att äta så här så då känns det inte som att det är något fel.
Skålar med er andra med lite mineralvatten!
Åh vad spännande det ska bli och läsa om era test imorgon. Håller tummarna att det blir en positiv trend här i tråden så det blir fler plus nu. Tur för oss andra som alltid går upp 5.15 att du ska upp så tidigt imorgon JZ79 så vi slipper vänta så länge på resultatet. Håller alla tummar och tår här. Nu är det tack och godnatt här för jag är så hemskt trött. Sov gott!