Vi som försökt ett tag utan plus
Ja syrran vet att vi försöker och håller på med pergo. Mamma vet inte men tänkte nog berätta nu under helgen om det blir något lämpligt tillfälle.
Lillnosen: förstår det känns jobbigt. Känns alltid lite som ett slag i magen när man fårveta att någon i ens närhet är geavidnär man själv kämpar så. Skickar stora styrkekramar till dig!
Äl+6 och inga som helst känningar på att något skulle vara annorlunda denna månaden. Bröstvårtorna gör ont men det har de gjort de två tidigare gångerna med pergo. I magen känns däremot absolut ingenting vilket jag har skrivit upp i min app att det gjort iaf förra cykeln. Så kanske att det är ett positivt tecken. Påminns konstant om att jag inte är gravid denna helg då jag spenderar den med familjen och min gravida syster. Mycket blir ju och handla om henne och graviditeten. Känns dock inte alls så jobbigt som jag trodde det skulle göra. Men visst får det en att ännu mer hoppas att denna cykeln blir den som vi lyckas få till ett plus.
Pastell: vad trist attmagen krånglar för dig igen. Hoppas de hittar vad som är fel. Bara för att jag skrev innan att jag inte känt något alls i magen så fick jag en stund senare ca 5 ganska kraftiga hugg i nedre delen av magen i trakten kring livmodern. Varade ett par minuter och försvann sen igen och lämnade kvar ett svagt molande nu efter.
Pastell: Även jag reagerade på inläggen men orkade inte kommentera. Kan förstå att man är lycklig över att ha fått ett plus och viljan att dela med sig om det man tror. Men det finns dock många andra trådar här som man kan göra det istället för en sån här tråd där alla försökte så länge.
Pastell: Än så länge är jag bara på äl+7 så det är tyvärr ett bra tag kvar. Brösten är fortfarande ömma och jag har haft en lätt molande värk i livmodern hela dagen. Har dock inte känt några fler huggande känslor. Så hoppas verkligen att det är något denna gången men har lite svårt att våga hoppas på att det faktiskt är vår tur nu.