Vi som försökt ett tag utan plus
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
kan vi inte starta en BIM/ÄL tråd ist för att ha listorna här inne?
Rainforest: Det är en bra idé tycker jag. Det kan vara tillräckligt jobbigt att vänta på BIM utan att andra frågar hur det går, hur det känns osv, även om det är i välmening. Jag tror det hade blivit ett annat slags klimat i tråden för det blir så väldigt mycket fokus på resultat med BIM-listor, det kan vara stressande tycker jag. Av den anledningen skriver jag aldrig in mig på sådana listor. Men det är bara min åsikt, vill andra gärna ha BIM-listor är det givetvis ok. Men det hade varit spännande att testa utan lista en månad och se hur samtalen blir då. :)
Fru2011- fy så tråkigt! Hoppas monitorn hjälper till nu då.
Attfånga- jobbigt att det skulle göra såå ont när man helst bara vill låtsas som ingenting
Själv har jag kvar mina symptom (ömma bröst och molvärk) och är väl i princip lika säker denna månad som förra, att det tagit sig. Men jag har ju haft fel förr om man säger så..
Anledningen till att jag startade denna tråden var för att vi var ett gäng som följdes åt från "lista" till "lista" hela tiden och vi ville inte hålla på och byta tråd hela tiden, så här kommer nog det fortsätta vara listor för dem som vill stå där =)
Skönare att ha det på samma ställe tycker jag det kommer ändå pratas massor om äl och Bim, men alla gör som de vill och passar dem bäst =)
jag försöker inte ens leta symptom. mina symptom är nämligen identiska med mens symptom + att jag ska inte ha mens förrens tidigast i början av feb.
Drömde att jag var höggravid inatt. Av nån anledning skulle jag försöka färga håret, men det gick ju inte för magen var ivägen. Hehe... Jag har ju ingen aning om hur det känns att vara höggravid, men i drömmen var det mysigt i alla fall. Trist att vakna! Jag hoppas så himla mycket tjejer...
Nu fick jag ett mail från Familjeliv där det står att deras servrar blev utsatt för hackers igår. De uppmanar till att byta signatur och lösenord. Kommer ni att byta?