Vi som försökt ett tag utan plus
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
I BIMtråd efter BIM tråd står man kvar, de flesta är bara inne och vänder på de första försöken. Nu är det dags för vårat 9:e fördök, inte heller det speciellt lång tid när man tänker på att en del får vänta många år.
Men nu börjar jag känna att det är lite tungt faktiskt och funderar på att ta en "paus" om man nu klarar av det.
I BIMtråd efter BIMtråd står man kvar, de flesta är bara inne och vänder på de första försöken. Nu är det dags för vårat 9:e försök, inte heller det speciellt lång tid när man tänker på att en del får vänta många år.
Men nu börjar jag känna att det är lite tungt faktiskt och funderar på att ta en "paus" om man nu klarar av det.
Ups, ursäkta för de två inläggen tror ni begriper om ni bara läser ett :)
Vi har inga barn sedan innan och har såklart väntat och planerat detta.
Börjar suga att alla frågar en och de som vet att man försöker (endast ett fåtal men ändå) har börjat med "det kommer när ni minst anar det" det kommer när det kommer osv ", behöver jag ens säga att alla som har dessa komentarer har blivit oplanerat gravida eller påförsta försöket, jag försöker verkligen förhindra alla bittra tankar som kommer fram hela tiden, men det börjar bli svårt.
Ser ut som om det finns något där faktiskt..
carramaena: jag har varit skengravid nästan vasrje gång, har även testat svagt plus en gång och fick försenad mens med en vecka och hade jätteont, så antagligen var det ett missfall.
Men jag börjar känna mig helt likgiltig, kommer nog få svårt att tro på det om det verkligen skulle hända.
Jag har framför allt mått, illa, haft halsbränna, varit trött och haft ont i tuttarna, en månad hade jag svinont i ena ljumsken oxå, man blir ju galen :)
min mens har precis slutat så jag har BIM den 14:e jan ,blir vi några kan jag göra en bimlista
Jag tänkte faktiskt börja med rosenrot , när bör man börja? eller rättare sagt hur länge skall man äta innan den ger effekt?