Vi som försökt ett tag utan plus
Alla verkar vara överens om att man ska börja när man har mens i alla fall. Både jag och sambon körde förra månaden. sen åkte vi bort ganska precis efter ägglossning så det blev bara de två veckorna mellan mens och ägglossning då. Ska nog köra dem igen nästa period när jag fått mens igen.
Åh, jag har riktigt mycket skengraviditetssymptom denna månad. Riktigt illamående, jättebröst och som något tryck mot blygdbenet... Nu är jag ju ganska säker på att inget ägg lossnade så det är väldigt frustrerande. Men kanske är cystan som påverkar kroppen en massa också. Fattar ju inte riktigt när jag bör räkna med mens heller när denna månad är så konstig. Antagligen juldagen. Men känns som om det skulle vara vilken sekund som helst.
Blev "spådd" i någon tråd för en tid sedan här och den tjejen sa att jag skulle bli gravid i januari och att det skulle bli en flicka. Kan inte låta bli att tänka på om hon har rätt eller ej ::)
Jag är fortfarande skengravid trots mens och allt, har varit så gråtmild att det inte varit klokt och det känns i både livmoder och äggstockar, nåja, man börjar bli van.
Jag var skedgravid låååångt innan vi ens börjat försöka eller ens tänkt på barn fick det som "diagnos" iallafall när jag sökte vård på kvinnoklinken för diverse åkommer, visst är kroppen konstig ?