Nellin skrev 2012-01-11 10:28:40 följande:
Fru: Jägarna är ju Norrland! Haha, nu tror jag minsann att jag måste bli lite förnärmad.
Om du tänker Värmland så kan du tänka på sola i Karlstad, eller Smala Sussie för att koppla till film.
Aspartam: Jo jag förstår vad du menar. Det är bra att få förbereda sig och samla tankarna. Men för lång tid är inte heller bra. Vi har försökt i ett år nu, och ju mer jag tänker på det och ju fler gånger jag får minus, desto mer knas blir det i skallen. Jag menar att jag tror att det kan vara onyttigt att hinna tänka för mycket också.
Attfånga: Jag var nästan helt säker på att jag inte skulle ha barn innan jag träffade mannen i mitt liv. Sedan dess har det varit så självklart. Han är också samlad och säger mest "Man kan inte planera hela livet, för ingenting blir som man tror ändå." Så han tar det mesta med en klackspark som det kommer.
Jag tjatar jag sönder allt här hemma, haha. Stackarn.
BIM -13 idag. BAH vad långt det är kvar.
Precis så är det här oxå :)
Jag tycker nog oxå kankse att det är bra att det inte händer poff bara men nu känns det mest som onödig väntan, dock kommer man såklart att kanske lära sig uppskatta vissa saker och inte ta allt för givet (om man nu gjorde det frånbörjan)