epedersen skrev 2012-08-02 18:51:13 följande:
Jag har haft jättesvårt att bli med barn men då testade jag bisolvon som även gör slemmet där nere mer lättflytande=) FUNKADE KANON!!! Nu är jag mamma till en underbar pojke på 3 år och en underbar flicka på 1 år=) Testa gärna!! Det är inte skadligt och finns receptfritt. Jag hann inte ens börja min utredning=)
Spännande! Jag hoppas det kan ha samma effekt på mig. Jag är ju inne på försök 20 nu, så det skadar ju inte att ge det en chans. Det blir sista egna försöket innan utredningen drar igång så jag testar vad som än finns. :)
Jag köpte Bisolvon i tablettform idag och har läst på lite nu. Både mannen och kvinnan ska äta, från mensen fram till ägglossning. Nu är min mens nästan slut, och det är bara 10 dagar kvar till ägglossning, men vi började i alla fall äta idag. Så vi testar och ser om det kanske kan göra tricket, tillsammans med BDG som får igång min ägglossning.
Och blir det inget plus så blir det i alla fall utredning, så det är på rätt väg. Men visst hoppas jag ju. Man har ju hört om många som blivit gravida precis när utredningen ska igång. Jag ber till högre makter att jag är en av dem!
Hur mår ni andra töser?
Vårväntan: Är du säker på att det är mensen?