Vi som försökt ett tag utan plus
Jag har ätit folsyra i drygt 20 månader och kommer fortsätta med det tills jag blir gravid. Om man försöker få barn så vore det ju onödigt att inte få i sig ordentligt. Så kämpa på och ät 72dagar. :)
Jag har ätit folsyra i drygt 20 månader och kommer fortsätta med det tills jag blir gravid. Om man försöker få barn så vore det ju onödigt att inte få i sig ordentligt. Så kämpa på och ät 72dagar. :)
Hade BIM igår. Ingen mens i sikte. Om jag hade fått ägglossning denna månad så hade jag nog på riktigt trott att jag var gravid nu. Jag har lite molande i äggstockarna då och då, illamående som TUSAN, känner absolut ingenting i tuttarna som normalt brukar vara dubbelt så stora och jätteömma vid mens.Trött och gråtmild.
Men nu fick jag ju ingen ÄL, så jag förstår ju att allt detta beror på något annat. Jag försöker ställa in mig på att mensen inte kommer alls pga utebliven ÄL. Det vore asjobbigt om den hoppar över, men jag försöker förbereda mig på det.
Jag har i alla fall laddat upp med RR och BDG om den skulle dyka upp här. :)
Jo men nu börjar jag nog faktiskt få lite mensvärk. Så testen får avvakta lite till.
Well, lite svag mensvärk har kommit och gått under dagen. Jag mår fortfarande illa, förutom när jag äter på något. Huvudvärk och gasig/svullen i magen. Däremot lite bruna flytningar då och då vilket ju tyder på att mensen är på ingång trots allt. Jag köpte ändå ett test förut, så om den inte har dykt upp när jag vaknar i morgon bitti så testar jag då.
Jag tror som sagt inte att det är nåt, eftersom jag är nästan säker på att jag aldrig fick nån ÄL. Men veta säkert kan man ju aldrig och ju längre tiden går desto mer inbillar man sig. Jag vet att när jag var gravid för många år sedan (slutade i missfall) så testade jag negativt flera dagar efter BIM och fick inget plus förrän säkert en vecka efter.
Jag känner absolut INGENTING i tuttarna. Och alla som är på smällen verkar ju känna ömhet i brösten som typ det allra första symptom. Mina är PRECIS som vanligt. Inte svullna, inte större än vanligt, inte ömma alls, inga känsliga bröstvårtor, nada.