Vi som försökt ett tag utan plus
Man kan ju få "spökveckor" då symptomen försvinner, jag hoppas på det! Du plussade ju för någon vecka sen så det är inte omöjligt! Håller tummarna!
Stor kram!
JZ: Och ändå är jag så orolig, vill ha tillbaka mitt illamående NU!
Ska försöka bara positiv, måste vara det!
Kram
Jag har värk från och till men det är tydligen normalt. Men har inte så ont som du em me, blir det inte bättre måste du lyssna på alla kloka tjejer här och ringa och få det kollat.
Ringde faktiskt och fick tid till hälsosamtal och inskrivning, tänkte att man vet ju inte hur trycket är och det stod på hemsidan att de ville att man ringde direkt när man plussat.
Så v 7 och v 11. Känns konstigt, och osäkert men så tänker jag säkert till BF....
Imorgon lämna morgonurin för uvi på vc då jag haft problem med det sen jag var liten, kan ju faktiskt leda till missfall! Känner inte när jag har det och läkaren har slutat att behandla, men sa att det var viktigt när jag blev gravid att kolla upp.
Så nu har jag gjort vad jag kan, bara invänta torsdag och klinikens testdag, då blir det mitt andra digitala och så får jag nog tid till VUL, så nervöst!
Pastell: Så typiskt mensen inte vill komma!!
JZ: vi får hoppas "innan" 3 månader är bra stund innan 3 månader!
Kram på er tjejer!
Em me: tänker på dig, sitter här och gråter! Stor kram
Sovit 4 timmar, vaknar med större bröst och illamående. Men ett tryck neråt, ska sluta analysera och nog sova igen om jag inte piggnar till snart.
JZ: då jag saknat mitt illamående så är det ganska skönt
Jag har ju inga stora bröst i vanliga fall, bara nu!
Tusen tack och kram!