Oj nu tog det tid att läsa ikapp igen, men nu är jag på banan igen :p
Apropå regelbundna cykler - min cykel brukar vara 28-30 dagar, med undantag för 36 dagar förra månaden. Är min också oregelbunden då?
När jag var hos min läkare igår så började vi samtala kring vår barnverkstad. Hon sa att i vissa fall (väldigt sällsynta dock) så kan man vara "allergisk" mot sin partner vilket kan försvåra att ett barn blir till. Som att min kropp inte fattar att jag ska ta emot mannens spermier utan stöttar bort dom.. Tänk om det är så det ligger till?
Här är iaf ÄL över, är inte helt säker då jag ej testat, men flytningarna och molvärken tyder på det.. Vi lyckades få till det två gånger denna period, men mina förhoppningar är låga då jag har någon infektion i kroppen. Vi får köra nästa månad! Detta är iaf "försök" 19...
Igår fick våra vänner sin efterlängtade son! Hon gick 4 dagar över tiden men hade värkar i 3 dagar stackarn! Men vilket litet underverk som kikade ut! Såå fin han är!
Är så glad för dem även fast längtan blir starkare nu! :/ Vi ska ev träffa dem nästa helg!
Hoppas - kul att höra från dig! Wow, vecka 25 redan :) Underbart!!
Nellin och Malin - Skönt att spolningen är avklarad för er, men jobbigt att det gjorde ont. Jag måste kolla med min gyn om jag kan få göra en spolning. Men tror ni att de vill kolla min sambo först?
Kram på er!!