Vi som försökt ett tag utan plus
Jag håller med dig Pastell, det är inte så att det bara kommer för vissa av oss.
Så du kanske inte hamnande i rätt tråd babygirl??
Jag håller med dig Pastell, det är inte så att det bara kommer för vissa av oss.
Så du kanske inte hamnande i rätt tråd babygirl??
BIM+2 idag. Test taget, inget plus! :/ Så blankt det kan bli. Dag 31 i cykeln..
Men vad är det man säger, så länge tanten ej dyker upp så finns det hopp? Vet inte om mitt hopp finns.. Har testat på BIM-1 och Bim+2.. Tror bara min kropp luras med mig. Mensen dyker säkert upp. Den får gärna göra det snart så jag kan göra min röntgen..
Jag brukar ha en regelbunden mens, 28 dagar i snitt, så ÄL på dag 14 ungefär.. Så här oregelbunden mens var det länge sen jag hade.. Jag vet att min mens brukar krångla om jag ätit mediciner eller så, men är helt ren i kroppen. Ingen antibiotika eller något.. Så jag vet inte vad som händer. För ryggen borde ej kunna påverka mensen..
Jag har alltid haft en lutealfas på 14 dagar, så länge jag kan minnas. Men har ej testat med ÄL tester på några månader. När jag testade fick jag streck på dag 13-14.. Jag har inga tydliga ÄL symtom, men jag brukar känna av det runt dag 14.. Men nästa period ska jag testa med ÄL tester från dag 7-8 och se när det blir högst. Kan ju vara så att det strecket på ÄL testet jag haft vid dag 13-14 kanske är svagare än det jag skulle ha på dag 11-12... Blev lite fundersam nu faktiskt. Men jag har lämnat tester på vårdcentralen på dag 3 och 21.. Och jag vet att jag har ÄL..
Mensen har ännu ej kommit, jag mår illa till och från hela tiden och är extremt trött. Höll på att somna vid 14 idag.. Inte likt mig.. Om inte mensen kommit om några dagar så köper jag ett CB digital.. Kram
Apropå era diskussioner kring när i livet man skaffar barn så tycker jag att det är upp till varje par :)
Jag och sambon har varit tillsammans i 6 år, sambo i 3 år.. Jag pluggade när vi träffades och tog min magister examen januari 2010 (samma dag som jag fyllde 24 år)..detta var 8 månader innan vi började försöka. Jag hade gärna börjat försöka tidigare, men min sambo tyckte att jag skulle ta min examen först.. Han har haft fast jobb sedan vi träffades, han är ej utbildad men får ut en normal månadslön.. Även jag.. Jag är glad att vi väntade tills jag fått jobb efter examen rent ekonomiskt, men känslomässigt så hade jag gärna börjat tidigare. Men nu sitter vi här, båda fyller snart 27 och jag trodde att vi skulle ha familj vid detta laget.. Men livet blir inte alltid som man tänkt sig.. Jag känner mig stressad, men ändå är jag glad om vi bara lyckas få en bebis någon gång i framtiden :) Detta var vårt 18e försök, alltså 1,5 år.. Läskigt när man tänker på det..
Ni är för söta!!
Tänker på dig Nellin gumman! Hoppas det går över!! Kram
Här är illamåendet kvar och lite små värk i magen, vet ej om det är kommande mensvärk eller om det beror på köttbullarna jag åt idag.. Får alltid ont i magen av köttbullar :/ Konstigt jag vet :p
BaPumba - håller tummarna för dig! Tänk om appen har rätt :)
BIM+3 här.. Ingen mens, illamåendet startar direkt när jag varit på toa.. Ont i magen, dock svårt att lokalisera vart i magen det värker.. Vad är det som är fel?
Efter mitt förra inlägg så sköljde illamåendet över mig och magvärken eskalerade.. Är stenhård i magen (ursäkta beskrivningen) och satt på toa i 10 min.. Vet inte om det var pga värken, lukten och något annat men jag kräktes.. Först trodde jag det var magsjuka, men det har varit lugnt sen dess.. Förutom illamåendet. Var hos min läkare med ryggen nyss.. Han vill tro att smärtan i ryggen beror på uppluckring pga östrogen ökningar pga graviditet.. Hm..