Vi som försökt ett tag utan plus
Pastell: Jag är så himla nyfiken på hur det har gått idag! Och jag hoppas verkligen att det gått bra.
Pastell: Jag är så himla nyfiken på hur det har gått idag! Och jag hoppas verkligen att det gått bra.
Åå så härligt att höra Pastell! Nu väntar några spännande men seeega veckor fram till BIM.
Pastell: Jag hade en blåsa som var 12 mm på dag 11. Fick fullt utslag först på dag 17.
Otålig: Vi känner oss inte heller sugna efter den hetsiga sex-perioden runt ÄL. Vi har inte legat en enda gång sen dess och det är snart 2 veckor sedan.. Musten gick ur oss båda kan man säga! Jag avundas de som har sex varje dag, och vill ha det. Men jag är inte sugen så ofta så det funkar inte.
Jag ger upp hoppet för denna månaden, men det känns okej. Man kan ju aldrig veta säkert innan mensen kommer, men jag har så tydliga spottings nu så jag känner mig ändå rätt säker på att den dyker upp, troligtvis i övermorgon.
Det känns bättre att vara realistisk och hoppas på nästa månad, då kommer jag dessutom smörja med progesterAll i tid, och förhoppningsvis hunnit få svar på progesteron-testet.
Nellin: Åå va skönt med en riktigt bra läkare som lyssnar, och en PLAN! Det låter som en riktigt bra plan, jag kommer nog kopiera den rakt av om pergo inte hjälper (och läkaren går med på planen).
Jz: Heja heja! Spännande så jag spricker!
Härligt att ni känner er peppade Jz, nu kommer kilona rulla av för att sedan rulla på igen med din växande gravidmage, som du ska få 2013! Roligt att följa er spännande resa.
Nellin: Usch och fy för sjukdom! Du är tapper minsann som försöker se det från den ljusa sidan, men lite gnäll och butterhet är helt okej!
Jag räknar med att mensen kommer imorn eller senast övermorgon, har ställt in mig på det sedan mina spottings började. Men det känns helt okej att invänta mens, jag hoppas den kommer imorn så jag slipper mina spottings! (Uuuusch vad dem är frustrerande, det känns verkligen som att jag läcker!) Till helgen ska jag till Oslo för att hälsa på en vän, och då kommer mensen lägligt så jag kan dricka vin och glögg med gott samvete. :)
Jag har helt ställt in mig på mens sedan mina spottings började för några dagar sedan, och mensen borde ha kommit idag eller kanske imorgon. Men nu verkar det som att mina spottings avtar, så en ny gnista hopp har tänts! :) Jag har bestämt mig för att inte bli besviken om mensen kommer, så just nu känns det som att det faktiskt inte gör något om den kommer....meeen, kanske kanske att den inte gör det. Har inga test hemma så jag får vänta och se helt enkelt...
Lillnosen: Jag tror absolut att 13e försöket och år 2013 är ert! Ment to be :)
Maramina: Så kul med dina spännande jobbmöjligheter! Du kanske hamnar i det angenäma läget att du måste välja mellan två jobb! : D