• Söndermarken

Vi som försökt ett tag utan plus

Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite

Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • JZ79
    Gweny skrev 2015-04-17 15:14:26 följande:
    Hoppas det gör susen och det blir bättre resultat på måndag.

Ligger själv dunderförskyld & ont i halsen, så blir lugna dagar Och vila.
    Tack! Krya på dig {#emotions_dlg.flower}
  • wonders

Här är allt bara bra. Lillan växer. Har för mig att "redan" även fick någon sprayning eller sprittning med något som skulle öka slemhinnans tillväxt. Också Aten.

• JZ79
    wonders skrev 2015-04-19 10:59:41 följande:

Här är allt bara bra. Lillan växer. Har för mig att "redan" även fick någon sprayning eller sprittning med något som skulle öka slemhinnans tillväxt. Också Aten.

Hej fina du! Ja hon gjorde någon sorts sköljning nån dag före ET för att hjälpa

Slemhinnan. Får Se vad penny säger imorgon.

Hur har du det vännen?? Kram
  • Jennso

JZ: Hoppas att det gick bra idag De matte min till runt 9 mm sa nu vantar jag bara svar fran Peny..

• JZ79

ET på lördag, flyger till Aten på fredag Hem igen på söndag. Det va stressigt och oroligt innan jag hade bokat flyg och sen hitta ett hotell (typ allt fullbokat ) Nu är det löst..och snart åker jag

Just det...donatorn jag oss 12 ägg!!

• hallonbacken

Spännande JZ! Hoppas verkligen för er denna gången!

Själv har jag precis börjat äl-testa (dag 10) men lär väl dröja typ en vecka innan jag får omslag men sedan blir det FET Glad

• Söndermarken

Hej på er!
    Jag börjar tina lite efter mitt mörker känner jag :)
    Vi har inte ens pratat hemma om när vi skall göra igen, jag koncentrerar mig på min kropp och på vårat företag som skall göra en ny större grej i höst.

Följer alla här och håller alla tummar och tår för JZ nu närmast...

kram på er

• Gweny
    JZ79 skrev 2015-04-21 23:45:02 följande:

ET på lördag, flyger till Aten på fredag Hem igen på söndag. Det va stressigt och oroligt innan jag hade bokat flyg och sen hitta ett hotell (typ allt fullbokat ) Nu är det löst..och snart åker jag

Just det...donatorn jag oss 12 ägg!!

Så spännande! Håller tummarna att allt går super!
  • Jennso

JZ jag ET pa mandag sa vi kommer att ga igenom de underbara 2 veckorna tillsammans. En kompis till mig kommer hit den forsta helgen I maj och hon har précis berattat att hon ar gravid sa jag hoppas att det inte kommer kannas alltfor jobbigt medans jag vantar pa att se om var ivf har funkat...

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus