Söndermarken, gött å se dig!
Tänkt på dig och hoppas valpen gett dig lite annat att tänka på
Skönt att höra du är sugen på att hoppa på nästa behandling. Kram
hallonbacken, heeeeej! *saknat dig* Härligt att läsa att även ni är på G med ny behandling.
Jenso, vid en sån behandling plockas typ 1-2 ägg ut varje gång och befruktas för att sedan frysas. Är det den metoden som kallas japansk? Har för mig jag läst om det.. Hoppas, hoppas din make med på noterna
Kanske vi ses framöver i Aten då?
Vi har nästan bestämt oss för att det blir dit vi vänder oss nu. Håller på att skriva vår fertilitetshistoria på engelska som jag bifogas Serums "questionnaire". Inte helt lätt att komma på vad allt heter på engelska. Om jag mailar dig, kan du ta en koll ifall det är något ord som är helt galet?? Har även mailat en annan grekisk klinik idag, Genesis.. En kollega tipsade om den, hennes syster har gjort ivf där, fast hon bor i Grekland.Däremot tror inte att den kliniken gör PICSI och sperm DNA fragmentering, fanns inget om det på hemsidan men jag mailade och frågade om de hade det iaf..
Om ni läste det jag skrev till Jenso så är det alltså Serum kliniken i Aten som känns bäst just nu. Eftersom vi är ett ganska komplicerat fall vet jag inte om jag vill chansa på Riga..känns som Peny har koll på läget.. Tjeckien är säkert också bra, men har läst mycket mer om Serum i Aten och klinikerna i Riga. Serum känns som rätt ställe när det är stora problem med fertiliteten... Får se när vi får ihop allt på engelska och skickar iväg till Serum.
När jag inte försöker skriva ner allt som har med medicner, prover, fertilitetsbehandlingar mm på engelska så gråter jag mycket. Känner mig såååå trött och lipfärdig hela tiden. Å lite grinig... och kroppen värker. Allt känns skit helt enkelt. Svårt att fokusera.. Ska besöka en god vän i helgen, det gör nog susen. Hon tyckte jag skulle komma till henne och älta allt och diskutera för- och nackdelar med olika kliniker..Guld värt att ha fina vänner. Att hon dessutom har två små bebisar just nu gör bara saken bättre. Gillar att slösa min kärlek på andras små mirakel nu när jag inte har några egna än.