Nellin skrev 2012-08-24 10:53:16 följande:
Jag kunde såklart inte låta bli. Morgonurin och testlagret. Negativt. Helt blankt. Så nu lägger jag ner. Jag är inte med barn helt enkelt och jag kommer inte att ta fler test heller. Jag blir för ledsen. Jag får vänta tre månader på att få komma till fertiliteten helt enkelt. Det här tänker jag inte göra mer i alla fall.
Så länge mensen inte har kommit finns det fortfarande hopp! Men testa inte mer innan du har passerat BIM, testerna verkar ju så osäkra så om du får svagt + kommer du inte känna dig säker, och får du - blir du ledsen. Elakt av kroppen att spöka så för dig och testen som eventuellt lurar dig, åt ena eller andra hållet!
Jag hoppas så hårt för dig att du trots allt är gravid!! Men skulle du inte vara det är det ytterligare ett försök i mängden, och snart kommer ni få proffessionell hjälp och då kommer det förhoppningsvis rassla till och vips är du gravid! :)
Om några dagar åker ni till ett varmt och skönt Turkiet, oavsett graviditet eller ej. Fokusera på det, det kommer bli härligt! :)
Jag hejar på dig Nellin!!