Vi som försökt ett tag utan plus
Håller tummarna för dig Ella82 att du plussar Istället för att få mens då :D
Det var ju ganska bra nyheter ändå Solrosen !!
Håller tummarna för dig Ella82 att du plussar Istället för att få mens då :D
Det var ju ganska bra nyheter ändå Solrosen !!
Spännande med ev. plus i tråden
Själv så har tant röd precis lämnat mig för denna gång ska det bli 12:e gången gillt nu då kanske
herregud...
Halloj tjejer ! Har haft fullt upp i helgen här så inte haft tiden att kika in här men nu så ... Fan för denna jäkla mens som dyker upp här och där :( kram till er och alla andra oxå förstås :)
Här är det dag ? .. I cykeln .. Har ingen aning, noll koll just nu men den fertila perioden har startat idag tror jag .. Får se om det blir nåt denna månad då sambon är sjuk men vi har ju några dar på oss.. Tror jag har äl kanske på onsdag eller torsdag :)
Kram
Hmm dag 11 såg jag nu.. Vi får se, kanske tar en pausmånad då jag inte vet om sambon är piggelin nog..
Neeej pastell !! Skit !
Jaha.. Har inte testat med äl tester , orkar inte med det längre..Ingen ide när det är sjukstuga heller.. Har inte fått till det någon gång denna period.. Hoppas att sambon orkar ikväll och imorgon :) tror att jag har äl imorgon eller torsdag , hoppas inte idag iallafall för då känns det lixom liiite kört !
Kram på er tapprarinnor !!
Här är det seeegt :) har precis haft äl.. fick till det endast 2 gånger då sambon varit/är sjuk..har helt och hållet ställt in mig på att det inte blivit nåt så nu vill jag att tiden ska gå fortare :)
Håller tummarna för er alla! kram
JZ79. Kram!!! Fan alltså!