FridaF skrev 2012-08-15 13:23:58 följande:
Idag är en bra dag. vart hos läkaren nu...skitnervös satt jag där i väntrummet utan sambo.. kände att han behöver ju inte åka från jobbet pga mitt vul..
fick träffa en tredje läkare i ordningen, mycket mycket trevlig och duktig. kändes kanon! han gav en massa tips ang bebisverkstaden och berättade hur ivf ordningen fungerade.. dom tar in 2 par varannan vecka från vårt sjukhus och på listan är ca 30-40 st... däremot är vi inte prioriterade först då vi är unga och friska.. vilket jag kan förstå...
men iaf.... 4 st feta ägg är påväg från mina äggstockar, tre på höger och en (minst) från vänster. Inte undra på att jag ömmar i buken för varje steg jag tar!! Dom var på 3mm å 2,5 mm..stora m andra ord...
jag är alltså på gränsen till överstimulerad och han skulle ta ett snack m mina andra läkare OM det inte tar sig nu vilken styrka jag skall äta...
iaf kommer äggen snart släppa så sex igår å imorgon blir jättebra sa han också.
känns toppen, om man blir såhär glad över 4 ägg hur glad kommer man då inte bli den dagen man +ar ?!
Ska fortsätta med äl tester och dessa ägg kommer släppa snart sa han så nu jäääklar!!! antar att changsen bör va 4 gr större nu??
hoppas
Oj hoppas verkligen det tar sig nu då
låter iallafall väldigt lovande
hmm..tips ang.bebisverkstad skriver du
är det nåt som man kan få ?