Solrosen 83 skrev 2012-04-14 09:33:33 följande:
Nytt test taget här på morgonen för att se om den lilla miniblödning jag fick förra helgen var ett tecken på att jag var gravid. Men det var så klart negativt igen.
Har under veckan haft ont i magen hela tiden. I början var det som mensvärk men nu de sista dagarna har det avtagit lite och varit mer som ett tryck runt livmodern. Känner tydligt var jag har den delen av kroppen och så brukar jag inte känna annars. Vet inte alls vad min kropp sysslar med för tillfället men antagligen är det väl bara inbillning med tanke på att testet fortfarande är negativt efter ännu en vecka.
Tycker mensen kan komma på riktigt nu om den ändå ska det så jag kan komma igång med BDG och rosenrot och förhoppningsvis få lite mer ordning på min cykel.
har oxå bestämt att prova med BDG men det får vänta då jag antagligen får min mens imorgon eller Måndag . Har inget hemma..För visst e det så att man ska äta från mens till ÄL ? Hoppas bara att detta inte rubbar menscykeln eftersom jag är som en klocka för det mesta
När skulle du haft mens ?