• Nellin

Vi som försökt ett tag utan plus

Tack för att ni engagerar er flickor, det betyder mycket!
    Em me, nej jag har inte fått något missfall som jag vet om. Har aldrig lyckats få plus på de här 2.5 åren av försök. Dagens test är det närmsta plus jag kommit. Jag läste det du skrev om nidis och hoppas självfallet att det är det som händer nu, även om jag är tveksam. Det sticker och drar och värker och molar där nere. Också bak i ryggen. Tuttarna har blivit större och gör ont. Så det ska bli spännande att se vad kommande dagar har att erbjuda. 

• Nellin
    Em me skrev 2013-05-21 21:51:52 följande:

Ja, än kan man ju inte göra mer än att spekulera. Men visst kan vi ju hoppas! Brösten är ju ett bra grav symptom med! Men sov på saken och testa igen! Ska med spänning vänta på nästa bild på test! Skickar en lycka till kram och håller som sagt tummarna !
    Tack, fina du! <3
  • Nellin

Lillnosen, ja där ligger ett sånt apotek ja. Får kila dit i morgon och köpa mig ett test.

Jenso, jag hejar på för fullt här! Skriv så fort du får tid!

• Nellin

God morgon flickor! Ja, jag är nog gravid i alla fall. Det känns jättekonstigt att skriva det efter alla dessa försök och jag har väldigt svårt att känna mig glad eller lugn, pga blödningen. Morgonens test är också positivt - svagt men tydligt. Det är naturligtvis hur häftigt som helst, men egentligen går jag bara och väntar på att få veta om det ska hänga kvar eller inte. Hoppas hoppas! Vi har i alla fall äntligen lyckats få till vårt första plus.

Och nu: Heja Jenso!!! Håller tummarna stenhårt!

• Nellin

Em me, tack gumman! Vad fin du är! <3 Nej, nu får blödningarna gärna hålla sig borta. :)

• Nellin

Haha lillnosen, "en helt farlig genombrottsblödning". Nej idag har jag inte blött mer, men jag har å andra sidan inte varit uppe och rört mig värst mycket ännu.

Tack för era grattis tjejer! Jag väntar nog lite till innan jag ropar hej, men hoppas ihjäl mig att det ska gå vägen.

Puss på er!

• Nellin
    Försöker skrev 2013-05-22 08:31:42 följande:
    Men Nellin!!! Hjärta Stressläser innan jag kastar mig iväg till jobbet men kände att jag var TVUNGEN att läsa klart, trots att jag kommer för sent. Nu förstår jag varför, det var för nyheten du hade! {#emotions_dlg.flower} Så glad för din skull!!!!
    Men raring! Vad söt du är!  Tack!
  • Nellin

Åh vad härliga ni är! Ni gör verkligen min dag när ni bryr er om och visar glädje. Ni är så fina att jag blir alldeles rörd!

Jag tror det börjar sjunka in lite, för jag satt och bölade som ett litet barn är förut, hahaha. Det känns ju så himla konstigt efter 26 månaders negativa tester, att det helt plötsligt är ett svagt plus där - på varje test jag tar. Idag har jag inte blött något mer, bara fått pyttelite ljusbruna flytningar, men det är verkligen lite. Hoppas jag tar mig förbi BIM på lördag och får ett starkare plus. Jag ska ta ditt råd, solrosen, och köpa ett digital som jag tar på lördag om inte blödningen kommit tillbaka. 

Mannen är fortfarande chockad och vågar inte tro på det, eftersom jag blödde. Han är väldigt glad, men mer spänd och orolig för han vill ju så gärna att det ska gå vägen. Han är nog rädd att bli ledsen. Så vi tar en dag i taget, men jag försöker påminna honom om att vara glad över att vi faktiskt fått till ett plus. Det är ju väldigt stort, hur det än går.

:) 

• Nellin
    Jenso, det är ju jättebra! De kommer säkert växa till sig riktigt fint. Gud så spännande!
  • Nellin
    Lillnosen, hur har det gått på arbets-EKG:t?
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus