• Nellin

Vi som försökt ett tag utan plus

Stegen hur har det gått?! Tänker på dig!

• Nellin
    stegen skrev 2013-03-13 17:30:08 följande:
    Hej tjejer!
    Allt gick jättebra idag och det gömmer sig en liten sprattlig pojke i magen!
    Tack för alla tummar! Och nu känns feg verkligen på riktigt!!
    Stor kram på er!
    Men åh grattis! Vad skönt att höra att allt gick bra. Och en pojke dessutom! Roligt att få veta. :) När är BF nu då?

• Nellin
    stegen skrev 2013-03-13 18:06:54 följande:
    5 aug, så det är ju ändå ganska snart
    Ska fixa med bilderna imorgon, ska lägga till er i adresslista då jag inte riktigt vill ha dem publika
    Spännande! :)
  • Nellin

Försöker, ja det där är ju superpositivt. Mycket märkligt! Jag har ju aldrig tagit ÄL-test de gånger jag ätit Pergo utan gjort VUL istället, så jag vet inte om tabletterna kan ge utslag på testen. Du kanske ska fråga läkaren?

Är du HELT hundra på att det är falskt? Ni ska inte säkra upp ifall?

• Nellin

Hej på er! Vill bara säga puss puss. Snart är våren här. <3

• Nellin

JZ79, hur kan du möjligtvis vänta tills i morgon när du har två test liggandes? Jag önskar jag hade den förmågan, haha. Om jag har test hemma så testar jag. Alldeles för tidigt. :)

Jag håller tummarna för dig! 

• Nellin

Em me, jag grejade lite med din bild i min telefon och när man sitter och stirrar ser man ju till slut streck överallt. Så jag vet inte om det faktiskt är en skugga jag ser eller inte, men jag håller sannerligen tummarna för dig!

• Nellin

Pastell, då har vi nästan BIM samtidigt. Jag har på måndag tror jag. Jag har inte brytt mig om alls att känna efter. Vi ska ju ha paus nu efter det här försöket och jag har nog redan bestämt att det inte är något. Om jag inte är gravid ska jag börja hårdträna igen och komma tillbaka till den form jag brukar ha. Det där försvinner liksom lite när man varit uppe i barnförsök.

Och jag vill verkligen börja träna ordentligt. Jag ser fram emot det så det gör mig absolut ingenting om mensen kommer. Vi får ju IVF om några månader ändå. Här ska styrketränas och simmas och löpas så det står härliga till!

Men jag håller verkligen tummarna för din skull. Det är din tur nu raring. På riktigt.

• Nellin
    Em me skrev 2013-03-18 18:23:59 följande:
    Nellin, härligt att höra att det inte bara är jag som ser ett streck efter att stirra i korsxD även om de på testlagrets inte känns pålitligt.. Vet inte om jag ska testa i morgon eller övermorgon igen, hur fort stiger hcg? Mitt ena bröst har börjat ömma lite.. Hmmm...

Jenso, visst är det härligt att berätta!! Jag har mått så mycket bättre efter att jag börjat bli mer öppen om situationen:)

Tack för allt välkomnande alla:)

Det stiger varannan/var tredje dag. Så ta ett nytt på onsdag morgon vettja!
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus