Vi som försökt ett tag utan plus
Men så spännande Försöker! Håll oss uppdaterade!
Men så spännande Försöker! Håll oss uppdaterade!
Hej.
Klockan är strax efter 5 på morgonen. Var nyss på toan och började blöda. 12 dagar efter ovitrellen, 2 dagar innan bim.
Så det var det.
Grattis Emmaduh!
CB Digital kan ju inte visa längre upp än 2-3, så det är svårt att säga om du är i vecka 4-5 eller om du är ännu längre gången. Det får en barnmorska hjälpa dig ta reda på, eftersom du har oregelbunden mens så är det ju svårt att räkna från senaste mensen också.
Tack för era svar, tjejer. Det känns förjävligt, samtidigt som jag faktiskt bestämde mig för att inte knäcka ihop. Så det tänker jag inte göra. Jag är ledsen och uppgiven, men jag tänker hålla det stabilt och om två veckor är det en ny ägglossning.
Det konstiga är att det inte blött mer sedan i morse. Bara kommit lite bruna flytningar. När jag var på toan då vid 5 så rann det färskt tunnt blod ur mig. Inte mörkt och klumpigt utan ljust och färskt, som rött vatten typ. Sedan dess har det bara kommit lite bruna spottings. Jag har suttit på toan och klämt för att få igång det på riktigt så jag kan ta tampong, för vi ska på teater sen... men det kommer inget.
Så kroppen jävlas ordentligt med mig nu. Antar att det kanske är lite segstartat eftersom jag inte har BIM förrän på måndag, och eftersom jag smörjt med ProgesterAll varje dag. Men ändå skumt.
Lillnosen: Ett skepp kommer lastat med en massa positiv energi, ork och vilja! <3