Pastell1983 skrev 2013-02-19 11:21:28 följande:
Solrosen: Får hoppas ditt ägg växer till sig snabbt nu då och släpper inom några dagar!
Här testade jag självklart -. Bim-4 idag tror jag. Jag VET att pluset kan komma senare, men det känns föga troligt. Jag känner att jag är inte gravid. Förstår verkligen inte vad felet är. Jag nästan längtar till vi får göra IVF för att se om det är något fel på äggen, typ hårt skal eller nått. En kompis kusin har det.
Din testgalning. :) Det är alldeles för tidigt för att ge upp hoppet ännu!
Själv kom jag på den brillianta idén att börja testa idag för att se när sprutan går ur systemet och sen förhoppningsvis får en ny stegring pga graviditet. Som
Stegen berättade att hon fick. Det var ju åtta dagar sedan jag tog sprutan nu, så jag vill hålla koll på när den går ur kroppen vilken den ju ska göra senast i övermorgon.
Och så gjorde jag det lite för att få känna på hur det är att få positivt test, haha. Jag har ju fått en del spökstreck genom åren, men aldrig ett rejält positivt. Så jag tänker att det kan vara lite uppiggande, även om man vet att det är sprutan. Och jag tycker ju det är roligt att testa. :)
Och nog var det positivt alltid! Mycket roligare att titta på än de där blanka tråkiga testen. :)