Vi som försökt ett tag utan plus
JZ79 skrev 2013-03-08 20:20:23 följande:
Nellin, jag dricker massor! Minst 2,5 liter/dag (farligt att dricka mindre vätska vid pulverdiet så det är jag noga med). Min sköterska på SU tror huvudvärken och illamåendet kan bero på alla gifter/tungmetaller mm ska ut ur systemet. Vanligtvis går det över efter ca 2 veckor, men i vissa fall får man dessa problem längre..å det verkar som jag får lida hela dieten. Jaja, snart är det över..då slipper jag förhoppningsvis både huvudvärk å illamående, annars får jag pallra mig iväg till läkaren
: Hur mår du förresten? Fått svar på alla undersökningar? Något kvar som de ska kolla? KRam
Det är bra att du är noga och tar hand om dig! Inte långt kvar nu, din kämpe! :) När är det dags för IVF då?
Jag mår upp och ner. Ska göra koloskopi och gastroskopi. Man misstänker antingen inflammatorisk tarmsjukdom eller blödande magsår. Men man vet inte ännu... Jag tar en dag i taget och försöker att inte tänka så mycket på det. Har så mycket annat som måste göras så jag försöker välja fokus. Kanske därför det ska bli skönt med en paus från barnverkstaden. Jag tror jag behöver få lite lugn och ro och inte hålla på och greja med kroppen så. Det har ju varit mycket ett tag...
Jag tänker att jag nog är frisk som en nötkärna om några månader, lagom till IVF:en och då full med energi och ork. Och då kommer ett plus. Nu är jag rätt slut och vill egentligen bara lägga mig och sova i tre månader. :)