Vi som försökt ett tag utan plus
BVP: blä för mens.....Kramar!
BVP: blä för mens.....Kramar!
Nellin: När jag var gravid hade jag verkligen inga symtom förutom liiiite ömma bröst nån dag. Så det är inte kört, särskilt inte när du är på äl+5 och ägget inte ens hunnit fästa Men jag vet hur det är....jag känner efter hela tiden och jag vet inte ens när/om jag haft äl.
Alltså jag har världens äl-flytningar idag, måste ju vara det eftersom vi inte haft sex sedan i torsdags pga mycket jobb. Får nog hoppa in i bingen igen Äl kanske är senare än jag trott tidigare och eftersom vi saktat ner på farten runt när jag trott jag haft äl kanske inte konstigt det inte tar sig. På´t igen nu då
Stora My: usch för mens,vi får hålla tummarna för juli månad!
Nellin: Håller alla mina tummar för att du ska få ett plus denna månaden men ge inte upp än hehe...det har ju somsagt knappt fäst än och symtom behöver man varken ha eller få tidigt för den delen. De flesta får väll symtom lite längre in i graviditeten iallafall. Ja det är en väldigt väntan här med....fast jag tror jag haft sen äl denna månaden så har det nog nu eller igår....fick till att två gånger igår kväll sen haha....så nu jävlar kan man säga vi verkligen försökt denna månaden