• Nellin

Vi som försökt ett tag utan plus

Lovars skulle naturligtvis vara Jovars. Stubip phone!

• Nellin
    Jayt skrev 2013-02-21 10:04:04 följande:
    Vad spännande Nellin! Hoppas det blir ett riktigt positivt test i morgon!!

Tack fina du!
  • Nellin

Lillnosen! Jag vet hur det känns och det är döden! Men jag tycker det är konstigt att de inte opererar dig. Ska du på återbesök? Det där måste ABSOLUT följas upp!

Din stackare, det är verkligen hemskt med gallstensanfall. Usch!

• Nellin
    Maramina skrev 2013-02-21 14:35:38 följande:
    Som sagt var Lillnosen, att föda är inget i jämförelse! När det väl är dags att föda kommer du undra om det inte var värre än så....

Av mina riktiga attacker kommer jag inte ihåg någonting. Mannen har sagt att jag hade pratat om att jag höll på att dö...

Det låter onekligen bra, för det är samma medomina attacker. Nära-döden-känsla och en smärta som inte är möjlig att beskriva. Så om barnafödande är mildare än så blir jag glad.
  • Nellin

Mitt hopp sjönk just lite här. Var på toa just och gjorde nr two, och efter det kom en massa rosa flytningar. Typiskt! Jag som verkligen känner mig dundergravid.

Jag vet jag vet, så länge mensen håller sig borta finns hopp men ni vet ju hur det känns när de där flytningarna dyker upp.

Oh well, det är bara att vänta och se. Inom några dagar kommer jag ju att få veta.

• Nellin

Usch vad tråkigt Lillnosen! Du kan inte testa med sådan medicin som man får äta då? Jag tycker fortfarande du ska följa upp det där. Om jag var du skulle jag ringa min vc nästa vecka, berätta om anfallet och de dåliga värdena och sen kolla upp levervärden och så igen. Sånt där måste man hålla koll på.

• Nellin

Och jag skulle hålla koll på levervärdena med jämna mellanrum därefter om jag var du.

• Nellin

Mylady, ibland är det riktigt nyttigt och skönt med pauser! Förhoppningsvis kan du kika in här snart för att berätta att du blivit gravid. Det hoppas jag på. Ta hand om dig!

• Nellin

BaPumba, det är så väldigt olika när äggen släpper. Dels från kvinna till kvinna men också gång till gång. Man ska ju ha sex tre, två och en dag innan ägget släpper, sen också på själva dagen och sen dagen efter. Det är det ultimata.

Men om man inte vill ligga fem dagar i rad så behöver man inte oroa sig, det kan räcka me bara en gång också.

Om jag var du skulle jag ligga den dagen jag får positivt test, dagen efter och sen kanske till och med dagen efter det också. Då har man säkrat upp bra.

• Nellin

God morgon! Dagens test var blankt så nu är sprutan helt ur kroppen. Skönt!

Inga fler flytningar men en dundrans mensvärk så det känns som att mensen kommer när som helst. Brösten har blivit större men det brukar de bli innan mens. Magen är väldigt svullen och hård, vilket den däremot inte brukar vara.

Jag vet faktiskt inte vad jag ska tro. Jag börjar bli rädd för att hoppas,. Jag vill inte bli lurad. Men vi får väl se vad som händer. BIM på måndag.

Ha en fin fredag flickor!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus