• Söndermarken

Vi som försökt ett tag utan plus

Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite

Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Vårväntanochlängtan
    Ciccie86 skrev 2012-02-28 17:28:15 följande:
    Jag känner mig konstig idag, eller har gjort det i ett par dagar. Ont i ryggslutet, uppsvullen i magen, trött hela tiden, lite smått öm i brösten samt konstant Hungrig/sötsugen. Jag är på BIM-8 tror jag, så det kan ju lika gärna vara mens på g eftersom min mens är lite oregelbunden fortfarande. Har ingen aning, känner mig bara konstig. En kollega påpekade mitt glada humör igår genom att säga "Är du gravid eller?"... Vilket jag absolut inte vågar tro.. Kram
    Jag håller tummarna hårt! {#emotions_dlg.flower}
  • Ciccie86

Tack gulliga ni! Vågar inte hoppas, kroppen har lurat mig förut, med låtsas symtom. Men känner mig allmänt konstig.. Så får vänta och se, tänker ej testa förrän jag når BIM! Kram

• Maramina
    Nellin skrev 2012-02-27 22:07:44 följande:
    Maramina: När i cykeln äter du bidrottninggele? För rosenrot börjar man väl med på mensens första dag och äter fram till ägglossning. Börjar du med bidrottninggelen efter det eller också från dag ett? Jag är inte redo att börja försöka igen utan ska fortsätta med paus några månader till, men sen ska jag nog testa bidrottning. Ge mig gärna tips! Och grattis ännu en gång!
    Både RR och BDG har jag tagit mensens första dag och fram till ÄL.
  • Nellin
    Maramina: Tack för ditt svar. Jag har köpt RR och BDG. Hon på hälsokost sa att hon och hennes partner försökt i över två år utan resultat, och när hon tog BDG så tog det sig på första försöket. Det sa hon efter att jag köpt den, när jag frågade om hon hade någon erfarenhet. Så det verkar vara MÅNGA som har blivit hjälpta av detta.

Jag börjar nog käka redan idag (mitt i mensen), även om vi har paus. Det kan ju inte skada att börja lite i förtid menar jag. :) Om vi nu börjar försöka nästa eller nästnästa månad så har jag ändå kickstartat kroppen. Hehe...

Ciccie86: Jag håller tummarna för att det inte är kroppen som luras med dig! 
  • Maramina

Nellin:särskilt RR kan ju vara bra då det kan verka uppiggande! Vad det gäller BDG så läste jag någonstans att det är bra för hyn, så varför inte börja redan nu?

Tänk bara på att menscykeln kan ändras lite, men oroa dig inte över det. Det är rätt vanligt och ändå verkar det ge ökad fertilitet

• Nellin
    Maramina: Min menscykel är rätt lång, typ 36 dagar nuförtiden. Så om den blir kortare och närmre 28 dagar som den var förr i tiden blir jag bara nöjd! :) Om jag lyckas bli med barn blir jag såklart ännu mer nöjd. Det blir ju upp till bevis snart. Ett års försökande utan resultat, och strax ett nytt försök med BDG. :)
  • Nellin

Vårväntan: Ja det ska bli spännande att testa. :) Hoppas att det funkar lika bra för mig som det verkar göra för alla andra. Testar vid nästnästa ägglossning och hoppas på januaribebis! Hoppas att du slipper testa BDG och att det tagit sig redan! Uppdatera!!! :)

• Adnil76

Idag ska jag på VUL för att spana in mina ägg efter Pergotime-behandlingen. Rafflande! ;)

• längtar7580
    Adnil76 skrev 2012-03-01 08:37:35 följande:
    Idag ska jag på VUL för att spana in mina ägg efter Pergotime-behandlingen. Rafflande! ;)

Lycka till! :)

mig kollade dem inte ens upp hur många ägg jag hade. Under ägglossningen hade jag så ont. Och nu har jag ont igen.

stramar på magen som attan och wn jävels mensvärk. Kanske släppt för många ägg?? vet ingenting...:(

hade en rosa flytning igår.
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus