Vi som försökt ett tag utan plus
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite
Tack gulliga ni! Vågar inte hoppas, kroppen har lurat mig förut, med låtsas symtom. Men känner mig allmänt konstig.. Så får vänta och se, tänker ej testa förrän jag når BIM! Kram
Nellin:särskilt RR kan ju vara bra då det kan verka uppiggande! Vad det gäller BDG så läste jag någonstans att det är bra för hyn, så varför inte börja redan nu?
Tänk bara på att menscykeln kan ändras lite, men oroa dig inte över det. Det är rätt vanligt och ändå verkar det ge ökad fertilitet
Åh spännande med BDG :) jag har velat fram och tillbaka i månader nu om jag ska köpa men ville försöka ordentligt "själv" först men om det inte ligger en liten i magen nu så är det dags att prova
Vårväntan: Ja det ska bli spännande att testa. :) Hoppas att det funkar lika bra för mig som det verkar göra för alla andra. Testar vid nästnästa ägglossning och hoppas på januaribebis! Hoppas att du slipper testa BDG och att det tagit sig redan! Uppdatera!!! :)
Idag ska jag på VUL för att spana in mina ägg efter Pergotime-behandlingen. Rafflande! ;)