• Söndermarken

Vi som försökt ett tag utan plus

Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite

Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Maramina
    Söndermarken skrev 2012-02-24 12:19:56 följande:
    Maramina:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Hoppas 2012
    Maramina skrev 2012-02-24 12:10:31 följande:
    Storken har meddelat leverans i slutet av oktober, början av november...
    Wiiiiiiiieeeeeee

Tell us everything!
  • Maramina

Ja, vart ska jag börja?

Redan i början av denna senaste cykeln fick jag för mig att det var nu det skulle hända, nu jag skulle få vårt efterlängtade plus. Jag ville inte kännas vid den känslan då besvikelsen blir ju så mycket större när motsatsen bevisas... Hur som, känslan hängde med. Ett tag kände jag mig t.o.m. mentalt gravid, vilket ju var helt omöjligt då detta var bara någon dag efter ÄL så ägget hade inte ens hunnit fastna!

Sen så för en vecka sedan blev jag magsjuk. Jag spydde en gång men inget mer, men däremot så har jag haft problem åt andra hållet, om man säger så. Ett tag kunde jag inte behålla någonting. Det blev till att leva helt på vätskeersättning under två dagar.

Magen är fortfarande inte helt normal så att jag började känna av halsbränna tänkte jag berodde på resten av magproblemen. Tills igår, på väg hem från dotterns babysim så fick jag plötsligt för mig att jag skulle stanna till på apoteket och köpa ett test. Det blev DocMorris egna. Och den visade plus. Jag hade Testlagrets tester hemma och testade med dom med och fick ett svagt plus. Trots dubbla plus så vågade jag inte tro på det hela utan tog idag på lunchen och åkte till apoteket där jag köpte CB:s digitala. Och den bekräftade de tidigare testerna!

Så nu vet jag inte vad som beror på det lilla livet och vad som är p.g.a. magsjukan eller annat, men det jag känner och som inte är som vanligt är: yrsel, halsbränna, illamående, trötthet, lite magvärk (dock inte i "tjejmagen") och ont i ryggen, mot svanken till. Och lättrördhet. Under första graviditeten hade jag inga som helst symptom förrän illamåendet kom krypandes i vecka 6. Jag hoppas slippa det djävulska illamåendet den här gången!

• Hoppas 2012

Fantastiskt! Stort stort grattis o tack för att du delar med dig! :)

Jag måste ändå fråga hihi var det en lyckoträff eller mkt sex runt äl *blink*

• Nellin

Maramina: STORT GRATTIS! Gud så härligt! Vilken start på våren, va? :)

• Maramina

Tack alla!

Hoppas 2012: Inte lyckträff utan fullträff! Innan har vi sexat på men den här månaden fick jag för mig att vi skulle avvakta till pluss på ÄL-Stickan. Dagen därpå gjorde vi det igen

• Hoppas 2012
    Maramina skrev 2012-02-24 18:07:57 följande:
    Tack alla!

Hoppas 2012: Inte lyckträff utan fullträff! Innan har vi sexat på men den här månaden fick jag för mig att vi skulle avvakta till pluss på ÄL-Stickan. Dagen därpå gjorde vi det igen
    Aha så ÄL dagen och dagen efter?
    Fullträff hihi
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus