Vad är ditt största bekymmer idag?
KÖP:)
Att jag ska på intervju imorgon och är grymt nervös :s
Att min bror ligger för döden och att jag inte orkade säga adjö, jag blev svimfärdig.. Han är den bästa jag vet!
Att jag har ett svart siamesiskt-tvilling hårstrå på mitt ena bröst! wtf??
har massor av plugg att göra men ingen ork. mina tankar är hos min kusin somhjärtopererades igår och så så så liten :(
Min kompis sömnproblem orsakade av deras barn. Försöker man kolla om någon härinne på familjeliv har någon bra idé så är deras lösning alltid att slänga ut pappan ur sovrummet och hur kan de vara så puckade att skaffar barn i ett så litet hus bla bla bla. Ingen ger något bra tips utan talar bara om att min kompis och hennes man är dumma i huvudet som skaffade barn i ett litet hus så dem inte kan ha en 3 meter bred säng.
ÅH jag lider med dottern. Man kan inte byta blöja på henne nattetid eftersom hon då vaknar och är vaken i flera timmar. Jag fick tipset av BVC att ta på inyotol eller vad den nu heter eftersom den sitter kvar längre. Jo tjena. Den salvjäveln har nu bränt sår på vår stackars dotters snippa och rumpa så ALDRIG mer den salvan. Hon gråter hejdlöst när man byter på henne nu. Tack för den.
Sambon lämnade en sked kvar i vällingpaketet, jag fick inte ut någon välling och tittade i men såg inte skeden så jag skakade till paketet och det flög vällingpulver över halva det nystädade köket, ungen satt och illvrålade i sin stol vid matbordet för att maten inte dög, jag har inte fått sova en hel natt eller haft sovmorgon sedan dottern föddes. Jag tappade det totalt och la in ungen i sängen så fick hon ligga där och vråla medan jag gjorde rent köket en gång till. Nu sover hon och jag mår skit för att jag har samma humör som min pappa. Jag vill inte vara sådan. Helvete.