• Anonym

Vad är ditt största bekymmer idag?

Att annons gubben inte svarar på blocket vill ju åka och titta på bilen

• Anonym
    Anonym (SH) skrev 2012-02-11 12:21:18 följande:
    Att jag är på BF+3 idag, och jag orkar inte mer. Är även dunderförkyld.
    inte gnälla bf+3 ,jag fick vänta på första barnet till bf+20 haha,engång gick jag bara över 3 dagar då trodde jag att de va prematur födelse blev livrädd haha Lycka till med bebis
  • Anonym

Jag städade här hemma i torsdagskväll, dammsög torkade golven, skurade toan, putsade tv:n + alla speglar. tvättade....
    Idag finns inte ett enda spår kvar efter städningen..... 

• Anonym
    Anonym (Lyan) skrev 2012-02-11 00:13:50 följande:
    För tidigt. Hade det varit om tio veckor hade de kunnat ta ut en tillväxthämmad prematur, nu blir det helt enkelt ett avbrytande och förlossning i vecka 21 om mätningen visar på ingen eller liten tillväxt under två veckor.
      FY... Håller precis alla tummar å tår.
  • Anonym

Att jag är tvingad att åka på en Takida konsert idag för att människan som "bjöd med mig" inte kan acceptera att jag har huvudvärk och vill vara hemma..

• Anonym

Jag har alldeles för roligt med trollen.

• Anonym
    Anonym (kul.tråd) skrev 2012-02-11 17:23:17 följande:
    Att min karl inte har lust att hänga med sina kompisar ut ikväll. Jag behöver lite egentid i soffan med min godispåse.
    Haha det problemet hade jag i vintras. Han skulle på jobbfest men valde att stanna hemma istället, jag som sett framemot att få vara ensam ^^ Nästa jobbfest ett par veckor senare fick jag tjata iväg honom på, och han fattade inte varför jag försökte bli av med honom, vill jag inte umgås med honom eller är jag otrogen?
    Haha.

Kan säga att vi sitter inne tillsammans VARJE KVÄLL och VARJE HELG... Jag fick ju min egna kväll till slut, men skulle gärna ha en till. Nu ska ju jag ut ikväll så han får lite egentid, men jag undrar om jag måste vänta tills i maj innan nästa ensamma tid för då ska han besöka sin mamma 100 mil härifrån xD 
  • Anonym

Mitt resesällskap till ikea har lämnat återbud och nu hittar jag ingen annan som vill med, så tråkigt att åka själv

• Anonym

Min sambos stora problem idag var att sonen våran kladdade när han åt mat själv. Min sambo röt åt sonen att äta ordentligt. Jag påminde honom om att vår son bara är 6 månader så det BLIR kladdigt när han äter. Försöker vi ge honom mat så spottar han ut det. Man får lägga mat på skeden och sedan ska han ha skeden och äta själv, då åker maten ner. Så självklart blir det en del kladd.

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?