Inlägg från: Stronza simpatica |Visa alla inlägg
  • Stronza simpatica

Ja han höll sig fast vid en stol och så ville han ta sig till mig vid soffan som står ca en halv meter ifrån och så släppte han, och jag tänkte åh nu står han igen själv, men sentog han två vingliga steg mot soffan och mig och dövar han framme:)). Tror inte han ens är medveten om vad han gjorde!:)

• Stronza simpatica

April barn: Bf 16 mars men blir snittad så i början på mars skulle jag tro, OM man nu får sån lyx att gå tiden ut vill säga, men det betvivlar jag starkt:/!

Moma: ja jag blev förvånad verkligen för jag kan inte gå med han hållandes i hans hand, benen bara viker sig då och han känner sig väldigt osäker så jag trodde det skulle ta ett bra tag till innan han tog eget steg.
    Nu lär det väl dröja ett halvår innan han gör det igen:D!
    Ja 7 ve tidigt kom han.

• Stronza simpatica

Åh pussar, jag längtar tills Oliver börjar pussa tillbaka!! Han kan inte klappa händerna eller vinka heller. Jag kanske borde vinka o klappa händerna mer i o f sig.

• Stronza simpatica

Smurfen: vart bor du? Tror det är yngre mammor i mindre städer för i Gbg är de flesta förstföderskor runt 30. Min syster var 22 när hon fick barn (14 år sen) och blev inte ofta tagen på allvar då alla tyckte hon var så ung och alla andra mammor på dagis och liknande var alltid minst 10 år äldre än henne.

• Stronza simpatica

Moma: haha sånt charmtroll, och läser redan serietidningar ser jag;)!
    Ja tack ang min ålder, man känner sig faktiskt inte äldre inuti än nåt man var 20 typ även om man kanske har mognat lite!

2barnsmamma84: mitt nick förtäljer inte min ålder då??;)

• Stronza simpatica

Jag känner mig inte ett dugg gammal och går på fullaste allvar runt och tror att folk tror jag är 25 haha, snacka om denial :D! Men det är i forum som dessa eller i andra situationer då jag jämt är äldst son jag förstår att jag nog inte är så ung ändå:)!

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !