Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Här kom jag med in och kunde skriva, bra!:)
Här kom jag med in och kunde skriva, bra!:)
Oliver reser sig upp stående så fort han vaknar och ropar på oss(
Nej men nu får det räcka med trådar, jag pallar inte mer:)!
Det kommer komma nya medlemmar förhoppningsvis ändå så listan kommer ändå bli tillsatt.
Får ångest bara jag tänker på att lämna bort oliver till främlingar, usch hur skall jag någonsin palla?! Men man måste ju så småningom för deras skull med. Oliver kommer nog inte börja dagis förrän om ca ett år skulle jag kunna tänka mig!
Linasmama:
Oliver leker bra själv. Han är så nöjd med att krypa runt på golvet och dra sig upp på fötterna och dra ner allt han kommer åt medans jag sitter i soffan och tampas med illamåendet. Och tur är väl det för nu i detta tillstånd hade jag aldrig pallat!
Får dåligt samvete ofta dock att jag inte leker mer med han:(! Ibland kan det räcka med att jag lufter han fr ett ställe till ett annat och sen måste jag springa och spy. Händer dock inte ofta att jag är då känslig endet händer.
Håller med lillsnurr jag med faktist!:))
Smörjer inte ni alltid in efter blöjbyte?? Det gör jag.
Oliver ligger inte heller still men det är mkt svårare att byta på han i sängen eller soffan än på skötbordet, knepet är att ge honom något att leka med medans och att vara snabb:)!
Använder oxå våtservetter och det är inte ofta han är röd.
Lillsnurr82: welcome to My world!
Cissi: ja det har jag testat, blev värre för min del. Spyr väldigt sällan nu men mår fortf illa varje dag:((. Ve 21.