Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Jag har köpt en present men ska hinna med ett gekåsbesök innan han fyller år och köpa resten av presenterna och julklappar. Några roliga leksaker ska man väl hitta:)
Jag har köpt en present men ska hinna med ett gekåsbesök innan han fyller år och köpa resten av presenterna och julklappar. Några roliga leksaker ska man väl hitta:)
Ludi: tänkte typ samma till Anton:)
Min mamma har sparat många av våra gamla leksaker så vi måste gå igenom hennes förråd först. Mycket är ju samma grejer som finns nu. Allt vårt duplo tex har hon kvar :)
Japp Antons händer bruka vara snabbt där nere. Man kan bli ganska förtvivlad när han har en en full bajsblöja och han antingen ska ner och kladda eller skrika, åla och protestera med resultatet att det snart är bajs överallt..
Just det 11-11-11 idag, inte ofta det händer:)
Usch vad tråkiga besked du fått i veckan mammmasmurfen:(. Att bebisen dör när man går på övertid känns så onödigt! Usch! Vi får hoppas både dom och kusinen vågar försöka igen, men fy så orolig man måste va då:/
Men vad konstigt, klart man ska ha luciatåg!
Grattis angelique! Gud vad kul :)
Gött moma! :)
Nu ska jag börja fixa till mig och om 2 timmar ta tåget till Gbg, ska se Ladies Night . Efteråt blir vi hämtade av min kompis sambo, sjysst kille som ägnar lördagkvällen åt att köra Halmstad- Gbg fram och tillbaka, måste jag säga ;)
Antons pappa fick in en säng till förlossningen för han var trött (han jobbar ju natt och hade inte sovit nånting, till skillnad från mig då som hade sovit en timme), sen sov han under större delen av tiden. Tror han vaknade när jag blev undersökt och var helt öppen ;)