Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Moma: har du rättat provet än :)?

• Mama Jessie

Har du inte kollat gamla normeringstabeller? Eller dom kanske inte stämmer sen dom gjort om provet?
    Vad behöver du för att komma in på utbildningen?

• Mama Jessie

Såg nu att det var 160 frågor istället för 122 så då går det ju inte att jämföra. Gud vad jobbigt att behöva vänta på resultat!

• Mama Jessie

Haha, min gamla historialärare dök precis upp i postkodmiljonären :)

• Mama Jessie
    Momalicious skrev 2011-10-29 19:39:17 följande:
    Angående Halloween. Måste få ur mig detta. Igår kom en LITEN tjej, max 5 år, utklädd och knackade på 22.30 (!). Vi skulle precis lägga oss. Vem släpper ut en så liten ensam så sent?! Var min sambo som öppnade, annars hade jag frågat var hon bodde.
    Vad obehagligt! Vem släpper ut ett litet barn själv vid den tiden? Var det ingen vuxen utanför eller nåt? Inte för att det skulle va så mycket bättre, det är ju alldeles för sent
  • Mama Jessie

Är det gbg uni du vill läsa på eller?

• Mama Jessie

Jag mådde inte illa, var också bara trött och fogarna började kännas efter v 20 nånting

• Mama Jessie
    Stronza simpatica skrev 2011-10-29 21:12:17 följande:
    Persikan: vilken koll du har;), ja ve 21 är jag i nu och med oliver släppte illamåendet i ve 15 men inte denna gången inte:(((!
    Kvinnan med koll, det är jag ;). Men då släpper nog illmåendet när som helst :). Går allt bra nu då? Inga mer HF-varningstecken? Känns det inte konstigt att snart ha en bebis till :)?
  • Mama Jessie
    Momalicious skrev 2011-10-29 21:06:55 följande:
    Nej Trollhättan. Gbg är det jättemycket svårare att komma in på. :)
    Ja jag tyckte det lät lågt för gbg. Men då tror jag säkert du kommer in
  • Mama Jessie

Vad skönt att höra att foglossningen inte behöver bli värre nästa gång :)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !