Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Och är ni medlem i kappahl får ni 25% rabatt på hela köpet nu:). Var där i förmiddags och innan dess var jag på vip-shopping på hm och fick 20% på allt:)
Och är ni medlem i kappahl får ni 25% rabatt på hela köpet nu:). Var där i förmiddags och innan dess var jag på vip-shopping på hm och fick 20% på allt:)
2barns: har ni ingen inotyol eller bepanthen eller nåt?
Ja på Apoteket, i Sverige iaf:)
Det klart kissblöjorna påverkar rumpan, det är ju fuktigt och instängt. Du får väl låta honom va utan blöja så mycket som möjligt, vilket inte är så lätt nu när busarna är överallt:)
Ja kappahl är bra på det här med rabatter:)
Bra moma! Jag håller tummarna för dig imorn:)
Här är också en del skummisar och då och då står det en polisbil på parkeringen. Jag bor ju inte i Halmstads bästa område direkt men har aldrig varit med om nåt störande, ibland ser man nån bil som brunnit men så länge det inte är min bil så :P
Anton ligger rätt still på skötbordet så det funkar fortfarande, han hade en preiod då han ville rulla runt men det gick över. Man få va snabb med att ta bort bajset bara för annars dyker hans händer ner där och kletar ;).
Jag använder mest våtservetter. Han blir röd i rumpan om han bajsar mycket, då smörjer jag men inte annars
Anton badar några gånger i veckan, då på kvällen efter maten. Ibland varje kväll, ibland varannan. Mysigt avslut på dagen tycker jag och han trivs med att sitta där och plaska :). Brukar ha i lite natusan baby-tvål, han har aldrig haft några problem med huden.
Moma: Hur går det för dig idag?
Vad gulligt med så långt hår, dom ser så stora ut då :). Hamnar det inte en del mat i det och så :)?
Usch då lillsnurr, får hoppas du inte fortsätter spy så. Kanske bara är kräksjuka:)
Angelique: du har väl kommit rätt långt nu, typ v. 20 eller så? Hoppas illamåendet går över snart