• LinnV

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Magda: Skönt med sovmorgon. Fick jag också idag, han sov enda till 8 Han kände väl att mamma var trött efter två jobbkvällar...

Sixten har kommit på massa bus sen han började gå. Nu senast har han börjat gömma allt.. Tv-dosan hittade jag i kökslådan, min mobil hittade jag (efter många svordomar) i hans leksakslåda, i badkaret har jag hittat allt möjligt också. Min lilla tokpojk

• LinnV

Grattis Ronja!

Sixten har fått för sig att inte sova. Nu har han sovit dåligt flera nätter i rad. Han vaknar flera gånger och har jätte svårt att komma till ro.. Jag orkar inte, är helt orkeslös. Har ingen som kan passa honom en stund heller så jag får vila, alla jobbar ju.. Har inte varit så här trött sen han var pytte liten... Jag börjar funderar hur ska man orka med en till?! 

• LinnV

Magda: Jag läste den här om dagen. Usch vad hemskt Stackars föräldrarna..

Sixten sover dåligt och äter knappt nu, hoppas det är en tand på väg så det går över snart. Jag är trött, för trött för att få någon julstämning..

• LinnV

Sixten har sovit jätte gott i natt, tjoho Bästa julklappen + att han sov till 8.15

God jul från oss! Sixten tyckte kulorna på granen var roligare än paketen, de struntar han i... 

• LinnV
    Mama Jessie skrev 2011-12-24 15:39:15 följande:
    Vilken lagom stor gran till Sixten :)
    Haha, jaa. Vi har aldrig plast annars så köpte en liten billig i år, för den kommer aldrig bli använd igen
  • LinnV

Barnen har fått sjukt mycket julklappar i år. Sixten har däremot inte öppnat en enda utan kollat på allt folk och lekt med inslagnings papper istället.

Vi har bestämt att vi ska försöka att få en liten i början av 2013 så vi börjar försöka i april tror jag Flört Jag ska börja plugga i höst så hinner bara gå en termin och sen vara hemma ett år men det får bli så...

• LinnV

mamma smurfen: Vad drygt!! Hoppas ni klarar er, jag brukar som tur är aldrig bli magsjuk..

Majorima: Lycka till! Det kommer du fixa, jag ska också ner, har bara 4 gravkilon kvar nu!!

• LinnV
    Momalicious skrev 2011-12-25 22:39:30 följande:
    Vad kul! Verkar vara många som har bestämt att man ska försöka på syskon nu :) "Akta" dig för april om du har äl tidigt i månaden Linn, annars blir det ett decemberbarn. Elliot är tillverkad 9:onde april ;)
    Just ja, det har jag inte ens tänkt på. Får räkna lite på det.. haha

Stort grattis till Elliot {#emotions_dlg.flower} 
  • LinnV

Vi ska inte försöka bli gravida förrän april för vi vill inte ha i slutet av året igen. Jag fyller i oktober och har alltid hatat det. Tänk vad våra ska hata att fylla i dec då?! Lina är född i februari, de tyckte jag var bra

• LinnV
    Mama Jessie skrev 2011-12-28 17:23:38 följande:
    Vi har gjort Rocky road-godis: pistaschenötter, jordnötter, marschmallows, dumle och choklad. Det var också helt ok ;)
    Jag tycker det är mer än okej, jag älskar det Men är för mycket nötter för mig
Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !