• LinnV

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Jag dör!!!! Vi är hos svärföräldrarna, jag sitter uppe vid datorn och Johan gick precis ner till tvn. Svärföräldrarna la sig precis och håller på att bråka, säger massa elaka saker till varandra, riktigt bråkar. Vågar inte röra mig, då blir det ännu mer pinsamt, för då vet de att jag har hört allt. Haha...

• LinnV

Har bytt namn men inte bild nu Har inga andra bilder på mig som är nog fin för att ha som visningsbild. Haha..

• LinnV

Små barn, små bekymmer.. lina är hopplös, bara gnäll och hon säger emot allt. Tur sixten är i en bra, glad period annars hade jag nog avlidit nu..

• LinnV

Är det någon av er som fortfarande har ont i fogar/höfter? Jag har riktigt ont. Kan inte gå knappt. Är inte gravid så är inte därför heller..

Åhh hur ska man orka gå och ha så här ont i 9 månader sen?!

• LinnV
    Momalicious skrev 2012-01-25 09:27:07 följande:
    Jag brukar få ont när jag har mens, då är det jobbigt att gå och stå. Känner du av det hela tiden? :/

Det kommer då och då och håller i dig flera dagar.. det senaste har jag haft det väldigt ofta, inte bara vid ägglossning som förut..
  • LinnV

Jag ska på rundvisning på ett träningsställe på tisdag och sen ska jag börja träna vi som jobbar åt kommunen får rabatt där

• LinnV
    April barn skrev 2012-01-25 13:16:30 följande:
    Hmm jag hade inte ont när jag var gravid heller...
    Vad glad för det Jag kunde inte gå många meter efter v.14 för jag hade sån foglossning. Blev sjukskriven för det v. 15.. Jag hade inte ont med första, inga problem alls. Men med Sixten hade jag alla fel..
  • LinnV
    April barn skrev 2012-01-25 13:36:32 följande:
    Nä fyy vad jobbigt :/ Men de säger ju att alla graviditeter är olika så nästa gång kanske du mår prima igen Skrattande
    Jag hoppas på det! Försöker intala mig att det kan ju inte bli värre än det var med Sixten iaf
  • LinnV

Sixten sitter i bak på höger sida av den enkla anledningen att jag övningskör i våran bil och vi orkar inte flytta fram och bak stolen hela tiden.. När jag har körkort kommer vi alltid ha den minsta i fram efter vi kopplat ur airbagen såklart!

Jag håller på att städa och packa för vi åker till sthlm i em. Varför började jag inte tidigare?! Sixtens saker är klara så bara kläder till tre personer till som ska packas. Blä!!

• LinnV

Vi letar oxå efter större boende. Vi bor ju 4 st i en trea, Sixten sover hos oss men har alla sina leksaker i vardagsrummet.. vill gärna ha ett litet hus eller köpa en fyra. Men det får ta den tid det tar, vi bjöd på ett hus men de tyckte det var för lite. Huset står tomt och har legat på hemmet i 111 dagar så vi hoppas de ångrar sig

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !