Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Det löste sig. Till slut lyckades han väl fatta och nu är det bra igen. Men innan nästa barn kommer vill vi båda att han ska ha ett annat jobb eftersom vi inte orkar att det ska bli tjafs om föräldraledighet och sjukdagar.

• Momalicious

Usch vad jobbigt att ha det så ludi. Han kanske smått hoppas att få komma tillbaka? Kanske omedvetet? Kanske är därför han inte ligger i och söker lägenheter som bara den.

• Momalicious

Jag håller med dig Anna, blir bara roligare och roligare att vara mamma. Elliot är så mycket mer nöjd nu när han kan gå. Men jag saknar första bebistiden och gravidmagen sååå mycket, kan knappt bärga mig.

Tycker det är sjukt jobbigt att gå och vänta på att det är dags att försöka skaffa ett till barn. Så under tiden har jag köpt massa böcker om fertilitet och naturlig familjeplanering så jag ska ha nåt att ockupera skallen med, men det gör det bara jobbigare haha.

• Momalicious

Vi har inte ens så mycket sparat så vi skulle få lån för att kunna köpa nåt här. I nån by i Norrland, javisst, men tyvärr är västkusten inte billigaste stället att köpa hus. Jag önskar att min mormor och morfar inser att de inte orkar bo kvar i sitt hus och säljer det till oss för en billig peng men ja, det är bara önskedrömmar ;) mamma sa att hon skulle ge mig sitt hus om det inte vore för att hon behöver en ny bostad då haha. Om man skulle börja spara ihop en kontantinsats snart kanske. ;)

• Momalicious

Kollar jämt på hemnet. Jobbigast är när man hittar drömhuset och vet att man inte får det haha,

• Momalicious

Åh halkbanan var sjukt kul! Hade lätt betalat för att få göra om det :D
    Skönt, då har du snart körkort då :)

• Momalicious

Det är sjukt irriterande att lägga ett barn som klappar händerna, bygger koja under täcket och leker tittut haha. Men han håller på att få tand/tänder så det är därför.

• Momalicious

Vi har -17 här på Orust.

Idag ska jag ha hemmakväll ENSAM! Det har jag inte haft sen Elliot föddes. Ska bli så mysigt! Och imorgon fyller jag år :)

• Momalicious

Elliot har också tänder på g men han vägrar visa vilken eller vilka. Det märker vi väl ;)

Jag ser inte vad det står på bilden Jessica, vattenmärket ligger mitt för och jag orkar inte kolla på datorn haha.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !