Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Ni får väl läsa böckerna så vet ni hur det slutar ;€

• Momalicious

Jo jag vet hur du menar, jag är likadan. Jag och sambon sa hela tiden att hoppas den slutar bra annars är den värdelös. Men jag har för mig att den slutade bra. Var så längesedan vi såg den.

• Momalicious

Jag har också shapeup fast är inte guldmedlem eller så :) köksvåg har jag också, fast den har använts mest för bakning och så :)

• Momalicious
    Stronza simpatica skrev 2012-01-22 20:48:59 följande:
    Vem av er är Rebecca nu igen?:))
    Jag har funderat på en grej. pratar du svenska med Oliver eller pratar ni bara italienska hemma? Och hur är det med din sambo (man?), pratar han svenska?
    Elliot 101226 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Okej. Kan tänka mig att det är lätt hänt att blanda lite. Tycker alltid det är intressant. Min mamma pratade bara svenska med mig (min pappa är tysk) men det var nog inte så svårt eftersom min pappa jobbade så mycket så han var typ aldrig hemma.

Vad kul att det går bra aprilbarn! :) förutom dagen Elliot föddes är dagen jag tog körkort den bästa i mitt liv. Det var en såå härlig känsla!

• Momalicious

Förlåt att jag spammar. Jag vaknade 6.30 när sambon gick upp och var sjukt pigg. Skönt. Ligger och gosar under täcket och bara njuter av tillvaron just nu. Elliot borde väl vakna snart tycker man :)

Jag har bestämt mig för att gå SSK på distans via Luleå tekniska universitet. Om det blir nästa vår eller senare vet jag inte, men där vill jag plugga iaf! Passar oss bättre att vi slipper pendlingen. Blir ju några turer till Luleå per termin men det blir billigare att flyga dit några gånger än att pendla 17 mil med bilen varje dag :)

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !