Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !

Grattis till Lina! :) tråkigt att du inte kan träffa henne.

• Momalicious

Imorgon ska jag till käkkirurgen och dra ut en av visdomständerna. Ser ju inte fram emot det jättemycket om man säger så.. :P

• Momalicious

Vad menar du med redan? :p dom började tränga upp när jag var 16-17, dom växer rakt men vill inte komma upp ordentligt.

• Momalicious

Jag har bara visdomständer i underkäken, iaf än så länge. Ingen antydan till att få tänder där uppe.

• Momalicious

Jaha
    Åh det lät läskigt. Vad gör dom då om det blir problem med dom? :O

Usch, ska be om lugnande imorgon. Är inte rädd för tandläkare eller nåt sånt men att i vaket tillstånd dra ut den största tanden i munnen.. Usch. Dessutom får jag panik när man inte kan svälja så de får vara flitiga med sugen, annars kommer jag spy haha.

• Momalicious

Vad jobbigt aprilbarn!

Nu är vi påväg hem och jag har en tand mindre i munnen. Gick hur bra och lätt som helst. Är mest nervös för hur det ska kännas när bedövningen släpper, mitt ansikte känns fortfarande som gelé. ;)

• Momalicious

Jessica: ja det förstår jag! Men det kommer säkert gå bra ska du se. Hoppas han blir frisk snart!

• Momalicious

Nä men va? Jag är ju äldre än dig och jag betalar inte :O fritt fram tills året jag fyller 23.

• Momalicious

Betalar bara 100:- på vårdcentralen. Men går du hos privat tandläkare/vårdcentral? Då kan det ju vara lite annorlunda.

Svar på tråden Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !