Fortsättningstråd från Decemberbebis 2010 !
Grattis till Lina! :) tråkigt att du inte kan träffa henne.
Grattis till Lina! :) tråkigt att du inte kan träffa henne.
Imorgon ska jag till käkkirurgen och dra ut en av visdomständerna. Ser ju inte fram emot det jättemycket om man säger så.. :P
Vad menar du med redan? :p dom började tränga upp när jag var 16-17, dom växer rakt men vill inte komma upp ordentligt.
Jag har bara visdomständer i underkäken, iaf än så länge. Ingen antydan till att få tänder där uppe.
Jaha
Åh det lät läskigt. Vad gör dom då om det blir problem med dom? :O
Usch, ska be om lugnande imorgon. Är inte rädd för tandläkare eller nåt sånt men att i vaket tillstånd dra ut den största tanden i munnen.. Usch. Dessutom får jag panik när man inte kan svälja så de får vara flitiga med sugen, annars kommer jag spy haha.
Vad jobbigt aprilbarn!
Nu är vi påväg hem och jag har en tand mindre i munnen. Gick hur bra och lätt som helst. Är mest nervös för hur det ska kännas när bedövningen släpper, mitt ansikte känns fortfarande som gelé. ;)
Duktig du är Linn!
Jessica: ja det förstår jag! Men det kommer säkert gå bra ska du se. Hoppas han blir frisk snart!
Nä men va? Jag är ju äldre än dig och jag betalar inte :O fritt fram tills året jag fyller 23.
Betalar bara 100:- på vårdcentralen. Men går du hos privat tandläkare/vårdcentral? Då kan det ju vara lite annorlunda.